folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php - Apache Sorunu [Çözüldü]



Php - Apache Sorunu [Çözüldü]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    hocalar serverı kolayca yönetmek için webarayüzü buldum makinaya apache ve php kurdum (php'den anlamam)

    ilk arayüzü dizine attığımda login sayfasında beyaz sayfa çıkıyordu pear kurdum düzeldi, database e bağlanma hatası vardı onuda hallettim

    sonra bir php eklentisi eksik hatası almaya başladım biraz kurcalayıp makinayı kapattım

     

    şimdi açtığımda herşeyi indirmeye çalışıyor dizindeki klasörü tıklayıncabile indirmeye çalışıyor

    indirme türüne application/x-httpd-php yazıyor 

     

    apache httpd.con aşağıdaki gibi

    http://bsdtutorial.org/freebsd/php-for-apache22/ 

     

    nereyi bozmuş olabilirim 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bayadır apache ile çalışmıyorum. bsd üzerine de daha önce kurmadım.

    debian ya da ubuntu lemp-lamp kurmak daha pratik.

    .php uzantılı dosyayı yorumlayamadığı için indirtiyor anladığım kadarıyla.

    alttaki satırları ekledin mi?

     

    AddType application/x-httpd-php .php

    AddType application/x-httpd-php-source .phps

     

    boş bir dosya yaratıp php yüklü mü değil mi kontrol edebilirsin;

    <?php
    phpinfo();
    ?>


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    hocam dediklerini yapmıştım hatta 

    AddHandler application/x-httpd-php .php5 .php4 .php .php3 .php2 .phtml

    AddType application/x-httpd-php .php5 .php4 .php .php3 .php2 .phtml

    AddType application/x-httpd-php-source .phps

    AddHandler php5-script .php

    şunları bile yazdım olmadı

     

    phpinfo ilk yaptığımda çalışyordu fakat şimdi kodu eklediğim sayfayı çağırınca onuda indirmeye çalışıyor

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    apache php dosyalarını yorumlamıyorsa modül yüklü değildir hocam

    linux ise  sudo apt-get install libapache2-mod-php5

    yükleyip bi restart at


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    http://forums.freebsd.org/viewtopic.php?t=43891

    bunlar da php yorumlanamıyor demişler. sonra sunucuyu yeniden kurup çözmüş eleman.

    do üzerinden çalışıyosan sana bi ubuntu-lamp kurabilirim.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    cevaplar için teşekkür ederim snnyk: bsd de çalışıyorum pkg ile indirmeyi denedim paketi bulamadı

    hybris: lamp olmaz postgresql ile yapılandırdım serverı ama şimdi sırayla apche ve phpyi reinstall yapıyorum sonucu yazarım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Şimdi freebsd üzerinde xorg derliyorum. Sorununuzu çözemezseniz, PHP ve Apache'ye sıra gelince kontrol ederim.


    Olaylara karışmayın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    apache 22 yi 24e upgrade ettim sorun çözüldü

Toplam Hit: 926 Toplam Mesaj: 8