Php - Otomatik Twit Gonderme
-
Merhaba muritler,
Bir otomatik twit gondericisi hazirliyorum,istedigim sey ornegin ilk 2 twit 'Merhaba' 3.twit ise 'Dunya' olarak gitsin.Yani programi 3.defa calistirdigimda baska bir twit gondersin otomatik olarak.Veritabanina bir alan olusturup her calistiginda 1 arttirarak bu isi cozebilirim ama veritabanini karistirmak istemiyorum bu ise,yardim edebliecek olursa cok sevinirim.
-
txt de falan tut kaç kere açıldıgını ?
-
omeglede virüs yaymak için kullanılan spreaderlar var.
onlardada aynı şey var. ilk merhaba sonra kaç yaşındasın işte iyiyim falan sonra virüslü site linki yollanıyor.
onun nasıl yaptığına bakabilirsin.
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------txt de falan tut kaç kere açıldıgını ?
-----------------------------Hocam yukarda belirtigim gibi ayriyaten birsey kullanmak istemiyorum aslina bakarsan,yapamazsam mecburen oyle yapicam ama scriptin icinde olayin bitmesini istiyorum.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------omeglede virüs yaymak için kullanılan spreaderlar var.
onlardada aynı şey var. ilk merhaba sonra kaç yaşındasın işte iyiyim falan sonra virüslü site linki yollanıyor.
onun nasıl yaptığına bakabilirsin.
-----------------------------Ustam sirkete oldugum icin bakamadim ama birsey post edilecekse yapilabilir,yani sen textbox'a birseyler yazip yolluyorsan adam onun kontroluyla programi ilerletir.
-
sessionda tutabilirsin kaçıncı kez gönderildiğini ama session ömrü felan uzatman gerekebilir
-
Keyr00t bunu yazdı:
-----------------------------sessionda tutabilirsin kaçıncı kez gönderildiğini ama session ömrü felan uzatman gerekebilir
-----------------------------uzun ömürlü için COOKİE olabilir.
En garantisi txt olur.
-
pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------Keyr00t bunu yazdı:
-----------------------------sessionda tutabilirsin kaçıncı kez gönderildiğini ama session ömrü felan uzatman gerekebilir
-----------------------------uzun ömürlü için COOKİE olabilir.
En garantisi txt olur.
-----------------------------Cerezlerle nasil yaparim hocam bu isi
-
Cookie ile basardim,fakat terminalde calismiyor,tarayicida calisiyor?Fikri olan varmi acaba?
cookie;
if (!isset($_COOKIE['visits'])) $_COOKIE['visits'] = 1;
$visits = $_COOKIE['visits'] + 1;
setcookie('visits',$visits,time()+3600*24*365);
if ($visits > 1) {
echo("Visit Number: $visits.");
}
else { // First visit
echo('Welcome to the website!');
}
