Php Başka Siteden Veri Çekme
-
Merhaba arkadaşlar aşağıdaki kodda "$link = explode('<embed src="',$site);" kısmında syntax hatası alıyorum..Ama sanki yok gibi:)
php den anlayan müridler bir ilgilenebilir mi?
<?php
$site = file_get_contents("http://www.flash-game.net/game/2910/shot-football-training.html")
$link = explode('<embed src="',$site);
$linkson = explode('" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="800" height="600"></embed>
',$link[1]);
echo $linkson[0];
?> -
Bir üst satırda noktalı virgülü unutmuşsun :)
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Bir üst satırda noktalı virgülü unutmuşsun :)
-----------------------------hızlıymışsın :D
-
offf offf off bu mudur yahu:)
neyse saol hajım
-
Hocam genelde php de herhangi bir kod yazarken, en çok yapılan hata ";" hatasıdır.Noktalama işaretlerine dikkat.
- Ha neden herkes bu hatayı yapmaz ?
- Bu hatayı yapmamak için herhangi bir php derleme programı kullanmak yeterlidir.
-
opusdei bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam genelde php de herhangi bir kod yazarken, en çok yapılan hata ";" hatasıdır.Noktalama işaretlerine dikkat.
- Ha neden herkes bu hatayı yapmaz ?
- Bu hatayı yapmamak için herhangi bir php derleme programı kullanmak yeterlidir.
-----------------------------Şu hatayı düzeltelim hocam. Php derlenmez (compiling) yorumlanır (interpreting).
Yani php kodları satır satır işlenir. Daha doğrusu komut komut. Derlenme olayı tamamen farklı birşey.
İkinci olarak herkes bu hatayı yapar zaten. Arkadaş da yapmış ve syntax error almış. Fakat noktalı virgül hatası olduğundan yani komut bitmemiş gibi gözüktüğünden hata bir sonraki satırda ortaya çıkmış. Doğal olarak da görememiş...
Bu açıklamayı niye yaptım ben de bilmiyorum :|
Benim yorumlamam bu kadar, hadin hayırlı işler...
-

cs5 te eklene bu syntax hatalarını belirleme şeysi çok işe yarıyor söleyim
sonuç insansın akşama kadar pc ye baka baka kafa bulanıyor
eğer dreamwaver kullanıyosan hemen cs5 e geç.
tabi daha başka özelliklerde var (:
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------

cs5 te eklene bu syntax hatalarını belirleme şeysi çok işe yarıyor söleyim
sonuç insansın akşama kadar pc ye baka baka kafa bulanıyor
eğer dreamwaver kullanıyosan hemen cs5 e geç.
tabi daha başka özelliklerde var (:
-----------------------------Hocam indentation'ı otomatik olarak düzeltiyor mu?..
Netbeans fazla kasılıyo düzgün bi program bulmam lazım :)
-
vaşş yorumlar süper beyler hepiniz saolun ince detaylar için :)
