folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php Çok Kişiye Mail Gönderme Fonksiyonu



Php Çok Kişiye Mail Gönderme Fonksiyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar php bilgim pek yok elimde bir script var mail gönderim için  kodlarını yazacağım hangi kodunda değişiklik yapmalıyım ki birden fazla kişiye o maili gönderebileyim

    <?
     
    $to = "gidecek@mail.com";
    $subject = 'Re: Cevap :)';
    $message = " Merhaba,

    Deneme Mail gönderimi


    ";
    $headers = "From: serdar@serdar.com\r\n" .
           'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "" .
           "Return-Path: serdar@serdar.com" .
           "MIME-Version: 1.0" .
           "Content-Type: text/html; charset=windows-1254" .
           "Content-Transfer-Encoding: 8bit";
     
    // Send
    mail($to, $subject, $message, $headers); 
     
    ?>


    $to = "gidecek@mail.com";  buradaki kısmı   $to = "gidecek@mail.com,gidecek2@mail.com"; şeklinde yaptığımda gitmiyor mail ne yapmam gerek li ki bu kodda bir den fazla kişiye gönderebileyim


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316

     

     

    onu geç , buna bak ...

    1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle

    2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz

     

    süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...


    herşeyin bir şeyi vardır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316

     

     

    onu geç , buna bak ...

    1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle

    2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz

     

    süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...


    -----------------------------

    hocam linki yeniler misin ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Döngüye sokarsın döngüyle sırayla yollatırsın...

    <?php

    $maillist=array("falanfilan@hotmail.com","zırtzort@hotmail.com");

    foreach ($maillist as $sira=>$mail) {


    $to = $mail ;
    $subject = 'Re: Cevap :)';
    $message = " Merhaba,

    Deneme Mail gönderimi


    ";
    $headers = "From: serdar@serdar.com\r\n" .
           'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "" .
           "Return-Path: serdar@serdar.com" .
           "MIME-Version: 1.0" .
           "Content-Type: text/html; charset=windows-1254" .
           "Content-Transfer-Encoding: 8bit";
     
    // Send
    mail($to, $subject, $message, $headers); 
     }
    ?>

     

    ahanda böyle :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316

     

     

    onu geç , buna bak ...

    1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle

    2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz

     

    süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...


    -----------------------------

    Download linkini sildirme linki vermişsin hocam :)

    Yenileyip gönderebilir misin ?


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Teşekkür ederim hepinize deneyeceğim


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam bole sacma toplu mail olmaz, daha dogrusu mail() fonksiyonuyla olmaz bu is.

    Phpnin sitesindede yazior zaten:

    Çok sayıda epostayı göndermek için mail() işlevini bir döngüye sokmak hiç de iyi bir fikir değildir. Bu işlev her eposta için SMTP soketini açıp kapadığından verimli değildir.

     

    Yani ya smtp protokolünü araştir, yada hazir bi class fln bul, phpmailer saglamdir.


    The king is bleeding.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ya bu anony mail gönderimi için bir script aslında dün wardomun dökümanları arasından çıktı hoşuma gitti  bunu bir yere yüklüyorsun x.php diye kim açarsa o sayfayı mail otomatik gönderiliyor gönderen olarak da scripti açan göküyor ben dosyayı ping sitelerine tıklatıyorum maili pnig sitelerinin tıklattığı arama motorlarının ip  adresiyle gidiyor :D

    yada birisine açtırdın o göndermiş oluyor bir siteye frame ile koy siteye kimler girdiyse hep onalrın adına gidiyor anlıyacağın


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 1775 Toplam Mesaj: 8