Php Çok Kişiye Mail Gönderme Fonksiyonu
-
Hocalar php bilgim pek yok elimde bir script var mail gönderim için kodlarını yazacağım hangi kodunda değişiklik yapmalıyım ki birden fazla kişiye o maili gönderebileyim
<?
$to = "gidecek@mail.com";
$subject = 'Re: Cevap :)';
$message = " Merhaba,
Deneme Mail gönderimi
";
$headers = "From: serdar@serdar.com\r\n" .
'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "" .
"Return-Path: serdar@serdar.com" .
"MIME-Version: 1.0" .
"Content-Type: text/html; charset=windows-1254" .
"Content-Transfer-Encoding: 8bit";
// Send
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>
$to = "gidecek@mail.com"; buradaki kısmı $to = "gidecek@mail.com,gidecek2@mail.com"; şeklinde yaptığımda gitmiyor mail ne yapmam gerek li ki bu kodda bir den fazla kişiye gönderebileyim -
http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316
onu geç , buna bak ...
1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle
2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz
süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316
onu geç , buna bak ...
1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle
2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz
süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...
-----------------------------hocam linki yeniler misin ?
-
Döngüye sokarsın döngüyle sırayla yollatırsın...
<?php
$maillist=array("falanfilan@hotmail.com","zırtzort@hotmail.com");
foreach ($maillist as $sira=>$mail) {
$to = $mail ;
$subject = 'Re: Cevap :)';
$message = " Merhaba,
Deneme Mail gönderimi
";
$headers = "From: serdar@serdar.com\r\n" .
'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "" .
"Return-Path: serdar@serdar.com" .
"MIME-Version: 1.0" .
"Content-Type: text/html; charset=windows-1254" .
"Content-Transfer-Encoding: 8bit";
// Send
mail($to, $subject, $message, $headers);
}
?>ahanda böyle :)
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/325758802/SMTP.zip.html?killcode=957587513409489316
onu geç , buna bak ...
1 - mail.inc.php içinde smtp sunucunun parametrelerini güncelle
2 - kayit1x.php içinde toMails dizisine gidecek mailleri yaz
süper bi mailing fonksiyonu , smtp üzerinden gerçek mail gibi atıyor, junk a düşmez ...
-----------------------------
Download linkini sildirme linki vermişsin hocam :)
Yenileyip gönderebilir misin ? -
Teşekkür ederim hepinize deneyeceğim
-
Hocam bole sacma toplu mail olmaz, daha dogrusu mail() fonksiyonuyla olmaz bu is.
Phpnin sitesindede yazior zaten:
Çok sayıda epostayı göndermek için mail() işlevini bir döngüye sokmak hiç de iyi bir fikir değildir. Bu işlev her eposta için SMTP soketini açıp kapadığından verimli değildir.
Yani ya smtp protokolünü araştir, yada hazir bi class fln bul, phpmailer saglamdir.
-
ya bu anony mail gönderimi için bir script aslında dün wardomun dökümanları arasından çıktı hoşuma gitti bunu bir yere yüklüyorsun x.php diye kim açarsa o sayfayı mail otomatik gönderiliyor gönderen olarak da scripti açan göküyor ben dosyayı ping sitelerine tıklatıyorum maili pnig sitelerinin tıklattığı arama motorlarının ip adresiyle gidiyor :D
yada birisine açtırdın o göndermiş oluyor bir siteye frame ile koy siteye kimler girdiyse hep onalrın adına gidiyor anlıyacağın
