PHP Designer V7.2.4.17
-
PHP Designer ile PHP, HTML, XHTML, CSS ve SQL (Ingres, Interbase, MSSQL, MySQL, Oracle, Sybase and Standard SQL)'yi biraraya getiren bir düzenleyici sahibi olacaksınız.Gezgin, test, entegrasyon, yardım dosyaları, parametre ipucları, dahili diyalog sihirbazları, sık kullanılan kodlar ve scriptlere erişim imkanı olan bir program.
Ayrıce FTP arabimi, yöneticisi, kod örnekleri, dosya yöneticisi, bastırma yöneticisi, proje yöneticisi, export possibility, ceşitli formatlarda cıkış alma imkanı (LaTex, HTML and RTF), google araması ve daha bircok özellik.
Windows XP icin optimize edilmiş 18 değişik tema.
Özellikler:
* Hepsi icinde özelliği (düzenleme, derleme, analiz ve PHP yayını)
* Dizilimi renklendirme (PHP, HTML, XML, CSS, javascript, Java, Perl, javascript, VB, C#, Java & SQL)
* Otomatik kod tamamlama
* Hız/Boyut performansı acısından cok iyi
* Kullanıcı dostu bir arayüz
* Çoklu Sekme Özelliği
* Özelleştirilebilirlik
* PHP Kullanım Kılavuzu entegrasyonu
* Yerel yayın (Localhost) önizleme
* Dış tarayıcılar ile basit entegrasyon (Internet Explorer, Netscape, Firefox ve Opera)
* Todo Yönetici
* Proje Yönetici
* FTP
* Kod Kütüphanesi
* Sınıflar tarayıcısı
* Temalar
İşletim Sistemleri : Windows 2000/XP/Vista/7
Dil : Multi
Anasayfa : http://www.lk4.info/PHP-Designer.htmlhttp://hotfile.com/dl/94909597/5273c10/PeHePe.D.v7.2.4.17.rar.html
-
Rar şifresi nedir ?
-
sql kodu yazıyo mu bu?
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
sql kodu yazıyo mu bu?
-----------------------------yazabiliyor olması lazım hacım.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
sql kodu yazıyo mu bu?
-----------------------------yazabiliyor olması lazım hacım.
-----------------------------deneyeceğim ama rar parolası gerekiyor :/
unutmuş vermeyi galiba
-
rar pass:reklam amaçlı değildir!
www.warezturkey.net
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
sql kodu yazıyo mu bu?
-----------------------------evet
Toplam Hit: 913 Toplam Mesaj: 7

