folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php Header Fonksiyonu Yönlendirme Yapmıyor



Php Header Fonksiyonu Yönlendirme Yapmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Ana dizinde index.php ve admin isminde bir klasör var.Admin klasörü içindede 1 adet index.php var.

    Admin klasörü içindeki index.php dosyası şöyle : 

    <?php
    session_start();
    
    if (!isset($_SESSION["admin"]))
    {
        header('Location: /index.php');
        die();
    }
    echo "admin saysı";

    Ana dizinde bulunan index.php dosyam ise şu şekilde;

    <?php
    session_start();
    
    $username  = isset($_POST["username"]) ? $_POST["username"]: null;
    $password  = isset($_POST["password"]) ? $_POST["password"]: null;
    
    
    if ($username == "tahribat" && $password == "123")
    {
        $_SESSION["admin"] = 80;
        header('Location : /admin/index.php');
        die();
    }
    
    ?>
    <form name="giris" action="index.php" method="post">
        <table cellpadding="8" cellspacing="0" align="center">
            <tr>
                <td width="100">Kullanıcı Adı</td>
                <td><input type="text" name="username"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td width="100">Şifre</td>
                <td><input type="password" name="password"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td colspan="2" align="right">
                    <input type="submit" value="Giriş">
                </td>
            </tr>
        </table>
    </form>
    


    İlk olarak adres satırına siteadi.com/admin yazarsam session["admin"] boş olduğu için beni ana klasördeki index.php ye atıyor burdaki header fonksiyonu çalışıyor tamam.Ancak kullanıcı adı ve şifreyi tahribat 123 şeklinde girersem. Session a değer ataması yapılıyor fakat  header('Location : /admin/index.php');    burası çalışmıyor.  die() fonksiyonu çalışıyor.Ama session["admin"]  e 80 değeri atandığı için artık elle siteadi.com/admin yazarsam ekranda admin sayfası yazısını görüyorum.

    header('Location : /admin/index.php');   buranın içini admin/index.php , siteadi.com/admin/index.php türlü türlü denedim olmadı. Php 7.0 yüklü digitalocean sunucusu kullanıyorum.PhpStorm ile yazıyorum. Neden kaynaklıdır acaba problem ?? 

    Hannibal_King tarafından 04/Nis/16 13:53 tarihinde düzenlenmiştir

    lrny.app
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    header komutundan önce herhangi bir output verdirtme (echo gibi) yoksa çalışmaz.

    Location: -> burada iki nokta üst üste ile arasında boşluk bırakma kesinlikle.

    Utf8 without Bom olarak kayıtlı olduğundan emin ol

    her header dan sonra exit kullan

    hatayı görmek için de error_reporting(E_ALL); diye bilirsin

    aklıma gelenler bunlar, headerla ilgili


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Location: -> burada iki nokta üst üste ile arasında boşluk bırakma kesinlikle.

    Boşluk bırakmısım hocam.Çok saol.Halloldu şimdi zaten phpstorm bomsuz olarak kaydediyor sanırım. notepad++ da ayar yapmazsan bomlu kaydediyodu galiba.Tekrardan saol bilen biri hemen söyleyince hızlı hızlı ilerliyor insan :)


    lrny.app
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Hannibal_King bunu yazdı

    Location: -> burada iki nokta üst üste ile arasında boşluk bırakma kesinlikle.

    Boşluk bırakmısım hocam.Çok saol.Halloldu şimdi zaten phpstorm bomsuz olarak kaydediyor sanırım. notepad++ da ayar yapmazsan bomlu kaydediyodu galiba.Tekrardan saol bilen biri hemen söyleyince hızlı hızlı ilerliyor insan :)

    rica ederim hocam, hiç kullanmadım phpstormu :)


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?


    lrny.app
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Hannibal_King bunu yazdı

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?

    benim bildiğim bi farkı yok hocam.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    Hannibal_King bunu yazdı

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?

    Sadece PHP'nin gıcıklıklarından bir tanesi. Farkı yok. Ama exit() ana fonksiyon. die() eş anlamlısı sadece. Belki versiyonlar arası fark olabilir. Öyle de şaka yapar PHP.


    Sadece bi imza..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    PcK0 bunu yazdı
    Hannibal_King bunu yazdı

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?

    Sadece PHP'nin gıcıklıklarından bir tanesi. Farkı yok. Ama exit() ana fonksiyon. die() eş anlamlısı sadece. Belki versiyonlar arası fark olabilir. Öyle de şaka yapar PHP.

    Benim bildiğim exit fonksiyonu durdurup çıkış yapar

    Die tüm sonraki fonksiyonları öldürür

    Uzun zamandır pratiğim yok ancak teorik olarak bir fonksiyon içinde exit yazınca ardındaki fonksiyonun çalışması lazım die da hiçbişey çalışmaz sonraki herşey sonlanır

    İki fonksiyonu ard arda çalıştırarak deneyebilirse birisi bildiğimi test etmiş oluruz şuan telefondayım

    Olmadı akşam sonucu yazarım


    iyibu! yeniden..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    PcK0 bunu yazdı
    Hannibal_King bunu yazdı

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?

    Sadece PHP'nin gıcıklıklarından bir tanesi. Farkı yok. Ama exit() ana fonksiyon. die() eş anlamlısı sadece. Belki versiyonlar arası fark olabilir. Öyle de şaka yapar PHP.

    Benim bildiğim exit fonksiyonu durdurup çıkış yapar

    Die tüm sonraki fonksiyonları öldürür

    Uzun zamandır pratiğim yok ancak teorik olarak bir fonksiyon içinde exit yazınca ardındaki fonksiyonun çalışması lazım die da hiçbişey çalışmaz sonraki herşey sonlanır

    İki fonksiyonu ard arda çalıştırarak deneyebilirse birisi bildiğimi test etmiş oluruz şuan telefondayım

    Olmadı akşam sonucu yazarım

    Fark yok hocam :

    http://www.php.net/manual/en/function.die.php

    die

    (PHP 4, PHP 5, PHP 7)

    die — Equivalent to exit

     

    ek : http://stackoverflow.com/questions/1795025/what-are-the-differences-in-die-and-exit-in-php

    ozgunlu tarafından 04/Nis/16 15:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    PcK0 bunu yazdı
    Hannibal_King bunu yazdı

    hocam birde die fonksiyonu ile exit in ne farkı vardı?

    Sadece PHP'nin gıcıklıklarından bir tanesi. Farkı yok. Ama exit() ana fonksiyon. die() eş anlamlısı sadece. Belki versiyonlar arası fark olabilir. Öyle de şaka yapar PHP.

    Benim bildiğim exit fonksiyonu durdurup çıkış yapar

    Die tüm sonraki fonksiyonları öldürür

    Uzun zamandır pratiğim yok ancak teorik olarak bir fonksiyon içinde exit yazınca ardındaki fonksiyonun çalışması lazım die da hiçbişey çalışmaz sonraki herşey sonlanır

    İki fonksiyonu ard arda çalıştırarak deneyebilirse birisi bildiğimi test etmiş oluruz şuan telefondayım

    Olmadı akşam sonucu yazarım

    Fark yok hocam :

    http://www.php.net/manual/en/function.die.php

    die

    (PHP 4, PHP 5, PHP 7)

    die — Equivalent to exit

     

    ek : http://stackoverflow.com/questions/1795025/what-are-the-differences-in-die-and-exit-in-php

    Çok sağol hocam dediğimi de denedim olmuyor yanlış bilgi olmuş benimki :)


    iyibu! yeniden..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    Edit : hallolmuş.....

    Nvidia tarafından 04/Nis/16 20:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
Toplam Hit: 1142 Toplam Mesaj: 11
php header fonksiyonu