folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder PHP İframe Urlsini Girdiğim Videoyu Sayfaya Yazdıramadım.



PHP İframe Urlsini Girdiğim Videoyu Sayfaya Yazdıramadım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izleyici
    izleyici's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2011
    Erkek

    Merhaba Hocalar Bu aralar ufak tefek pürüzler yaşıyorum PHP de ancak yılmadan üstüne üstüne gidiyorum :)

     

    Şimdi Panelden Herhangi Bir video sitesinden aldığım embed kodunu ve başlığını giriyorum. video sayfasında echo ettiğim paneldeki url mi sayfaya şöyle basıyor

     

    sayfada direk bu çıkıyor :)
    lt;iframe width=quot;420quot; height=quot;315quot; src=quot;http://www.youtube.com/embed/uwsIDYC564Qquot; frameborder=quot;0quot; allowfullscreengt;lt;/iframegt;
     
     
    video.php sayfam :
    <?
    $sql = mysql_query("SELECT * FROM videolar WHERE Id = '$id'");
    $a = mysql_fetch_array($sql);
    ?>
     
     
    lt;iframe width=quot;420quot; height=quot;315quot; src=quot;http://www.youtube.com/embed/uwsIDYC564Qquot; frameborder=quot;0quot; allowfullscreengt;lt;/iframegt;
     
    başına lt; kodunu koyuyor sonunada gt; sizce neden böyle bişey yapar

    #hayat bir sifreleme algoritmasından ibaret.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    panelden db ye eklerden escape ile temizliyosun sanırım ? 

     yada başka bi fonksiyon var

    edit sadece video Id yi kaydetsen daha mantıklı


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    db'ye eklerken sanırım bir filtreden geçiyor htmlspecialchars(); koymusda olabilirsin.


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    panelden db ye eklerden escape ile temizliyosun sanırım ? 

     yada başka bi fonksiyon var

    edit sadece video Id yi kaydetsen daha mantıklı


    -----------------------------

    aynen sadece id yi kaydedip sayfandaki hazır embed şablonunun içine yazdırırsın. 

    edit : konu niye gizli ? 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    htmlspecialchars gibi bir fonksiyoncukla büyük ihtimal veri tabanına eklemeye çalışıyorsun bundan kaynaklanıyor.

    Zaten ' `` gibi ifadeler varsa hata verecektir.

     

    Yapman Gereken......

     

    $kodun= addslashes($_POST[" kodun "]); // Gelen yer veri tabanına ekleyeceğin yer

     klinde veri tabanına ekle

     

    kullanacağın yerde de 

    $ kodunyeni = stripslashes($k["  kodunyeni  "]);

    diye çek veri tabanından kullan...

     

    Kolay gelsin


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izleyici
    izleyici's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2011
    Erkek

    tamamen aklımdan çıkmış filtreleme fonksiyonu :) filtreleme olayını bir makalede görerek calıstırmıstım. dün ekleme sayfalarımda varmış. bu fonksiyonu video ekleme sayfamdan iptal ettim şuan direk olarak embed kodunu basıyor

     

    Aşşağıdaki gibi iframe kodu neden sayfada direk gözükmüyor acaba aşşağıdaki kodu sayfaya basıyor. sanırım echo ederken html taglarını açmam  gerekiyo

    <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/uwsIDYC564Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 

    #hayat bir sifreleme algoritmasından ibaret.
Toplam Hit: 844 Toplam Mesaj: 6