Php İis Kurulumu
-
Arkadaşlar daha önceleri wamp kullanıyordum fakat iis kurup asp.net'ide çalıştırmaya başlayınca wamp ile açtığım php dosyalarını açamaz oldum bende php için iis kurmaya çalışıyorum başka bir alternatifi olan var mı ?,işletim sistemi win 7 64bit ve bir türlüde kuramadım
-
aynı sorun bende de var. vs kurup asp.net ile çalıştığımdan beri apache çalışmıyor.
-
hizmetlerden world wide service di heralde onu durdurmanız lazım apache çalıştırmanız için.
-
-
ikiside 80 . portu kullandığı için aynı anda çalışmaz anca iis için php extensionu kurmanız lazım yada kullandıkları portları değiştirmeniz lazım apachenin httpd.conf dosyasından 80 i aratıp bulup 81 yapıp http://127.0.0.1:81 diye bağlanabilirsiniz
edit: tavsiyem şudur ki iis üzerine php kurmayın hiç sağlıklı değil. portları değiştirip kullanın
-
Chip bunu yazdı:
-----------------------------http://php.net/manual/tr/faq.installation.php
http://www.php.net/manual/en/install.windows.iis7.php
=)
-----------------------------Çok teşekkür ederim dostum hallettim sayende :)
