Php İis Kurulumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Arkadaşlar daha önceleri wamp kullanıyordum fakat iis kurup asp.net'ide çalıştırmaya başlayınca wamp ile açtığım php dosyalarını açamaz oldum bende php için iis kurmaya çalışıyorum başka bir alternatifi olan var mı ?,işletim sistemi win 7 64bit ve bir türlüde kuramadım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    aynı sorun bende de var. vs kurup asp.net ile çalıştığımdan beri apache çalışmıyor.


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    hizmetlerden world wide service di heralde onu durdurmanız lazım apache çalıştırmanız için.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ikiside 80 . portu kullandığı için aynı anda çalışmaz anca iis için php extensionu kurmanız lazım yada kullandıkları portları değiştirmeniz lazım apachenin httpd.conf dosyasından 80 i aratıp bulup 81 yapıp http://127.0.0.1:81 diye bağlanabilirsiniz

    edit: tavsiyem şudur ki iis üzerine php kurmayın hiç sağlıklı değil. portları değiştirip kullanın


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Chip bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://php.net/manual/tr/faq.installation.php

    http://www.php.net/manual/en/install.windows.iis7.php

    =)


    -----------------------------

     

    Çok teşekkür ederim dostum hallettim sayende :)

Toplam Hit: 668 Toplam Mesaj: 6