folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php İle Aynı Anda İşlem Yaptırmak Mümkün Mü?



Php İle Aynı Anda İşlem Yaptırmak Mümkün Mü?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    örneğin ben bir sorgu çalıştırdım ve uygun kayıtları çektim. şimdi örnek olarak bunlara mail göndermek istiyorum diyelim. smtp kullanınca ortalama 2 saniye sürüyor işlem. 100 kayıt olsa bu işlemde sonuncusuna 200 saniye sonra gönderecek. hepsine aynı anda nasıl gönderebilirim?


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    önce hazırla sonra gönder diyecektim ki senin sorgudan değil zaman kaybı, mail gönderme işleminden onu fark ettim. ama yazmışken yazayım belki bir yerden bir ilham getirir :)


    ben de sevgiden yanayım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    http://php.net/manual/en/class.thread.php

    buna denk geldim ama bakalım. kurcalamaya devam :)


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    yok haci,

    anca soyle yaparsin onu

    maili ve sorguyu iki ayri dosyada tutarsin. sonra sirayla o url leri cagirirsin.

    php multithread desteklemiyo. biraz takla attirarak cozuluyo anca.

    php multithreading diye aratabilirsin


    black implies white, self implies other, life implies death.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    pek sağlıklı gözükmese de olayı aşağıdaki gibi hallettim.

    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en">
    <head>
    	<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=UTF-8" />
    	<title></title>
    	<script src="http://code.jquery.com/jquery.js"></script>
    
    </head>
    <body>
    <?php
    include("config.p h p");
    
    
    $ornek = $baglan->query("SELECT * FROM tbl_tablo")->fetchAll(PDO::FETCH_ASSOC);
    
    foreach($ornek as $no => $row){
    ?>
    	<script type="text/javascript">
    		$.ajax({ // ajax işlemi başlar
    			type:'POST', // veri gönderme tipimiz. get olabilirdi json olabilirdi. ama biz post kullanıyoruz
    			url:'islem.p h p', // post edilecek adres
    			data:"parametre=<?= $row["email"]; ?>", //post edilecek veriler
    			success:function(cevap){// işlem başarılıysa
    				$("#sonuc").html(cevap); //sonuc id'sine ajaxPost.p h p den dönen verileri basıyoruz. 
    			}
    		});
    	</script>
    <?php
    }
    
    
    
    echo "OK";
    
    ?>
    
    <div id="sonuc"></div>
    </body>
    </html>

     

    lepusmorris tarafından 26/Ağu/16 06:33 tarihinde düzenlenmiştir

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    lepusmorris bunu yazdı

    pek sağlıklı gözükmese de olayı aşağıdaki gibi hallettim.

    < ="http://code.jquery.com/jquery.js">
    
    // <!CDATA    $.ajax // ajax işlemi başlar     :'POST', // veri gönderme tipimiz. get olabilirdi json olabilirdi. ama biz post kullanıyoruz     :'islem.p h p', // post edilecek adres     data:"etre=", //post edilecek veriler
    			success:function(cevap){// işlem başarılıysa
    				$("#sonuc").html(cevap); //sonuc id'sine ajaxPost.p h p den dönen verileri basıyoruz. 
    			}
    		});
    	
    // ]]>
    
     

     

    hocam nasıl çalıştı ya ben bu tarz şeyler yazınca çalışmıyo?

    çalışmıyor dediğim: ilk php tagları arasında ben de for döngüsü açıyorum sql den gelen veriler için sonra html yazımı var gerekli değişkenleri de küçük php tagları içinde html'e katıştırdığım html yazımından sonra tekrar php tagları açıp foru kapatıyorum ama öyle olunca bu değişkenlere ulaşamıyorum boş geliyor değerleri. herhangi bir püf noktası var mı?

    esasen "<?" yerine "<?=" gibi bir tag kullandığını gördüm ama o mudur anahtar? :)

    kofcu tarafından 26/Ağu/16 15:05 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam imkanın varsa rabbitmq gibi birşey kullanmaya bak

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    hocam imkanın varsa rabbitmq gibi birşey kullanmaya bak

     

    bu işin bence de en sağlıklı çözümü rabbitmq 'dür. 


    Bu imza çok eskidi artık...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    hocam tahribattaki etiket sistemi piç etmiş kodları. burdan temiz halini alabilirsin: http://www.pastebucket.com/558648

    gönderdiğin verileri islem.php içerisinde $_POST["parametre"]; şeklinde yakalayıp, istediğini yapabilirsin.

    birden fazla parametre için data:"parametre=<?= $row["email"]; ?>", //post edilecek veriler kısmını data:"parametre=<?= $row["email"]; ?>&parametre2=deger2", şeklinde düzenleyebilirsin.


    ..
Toplam Hit: 1229 Toplam Mesaj: 9