folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php İle Basit Bir Kod Yazmak



Php İle Basit Bir Kod Yazmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    selamlar
    internet sayfam için basit bir koda ihtiyacım var.
    benim istediğim bir txt dosyasından verileri okutup bunu sayfamda göstermek. biraz daha detaya inmek gerekirse txt dosyasının içinde bir resim linki olacak ve yanında da o resimle ilgili açıklama olucak. yani benim sadece istediğim txt de yolu gösterilmiş bir resim ve açıklaması.
    şimdiden teşekkürler.


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    tekrar selamlar.


    dosyadan yazı okutmayı başardım. bazılarınız gülüyordur :) neyse yeni başladık kardeşim napalım :)


    fakat şimdiki sorum txt dosyamda iki satırlık bir yazı var ve bunlardan ilkini bir yerde diğer satırı başka biryeerde göstermek istiyorum. anlayacağınız bu iki satırı birbirinden bölmek istiyorum.  nasıl yapabilrim.


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    tamam da bana bunu nasıl yapıldığını söylesen daha iyi olurdu :)


    arkadaşlar aranızda php bilen bir kişi bile yok mu


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ya ben anlarım da yani kendi çapımda bişiler yaparım, tam kavrayamadım nasıl olacağını o işin

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    zaten benimde istediğim abartılı brşey deil. söyle birşey yapmak istiyorum. link


    O sayfada gördüğün resimin ve açıklama yazısının bir tek dosyadan alınması istiyorum. o dosyada mood.txt . ben mood.txt yi açıp ilk satıra açıklamayı yazayım ikinci satıra resmin yolunu yazayım daha sonra servera attığımda linkini verdiğim sayfa bana txt dosyasındaki verilere göre resmi ve açıklamasını göstersin. umarım anlaşılır yazmışımdır


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    yanıt alamıyorum ama ben genede sorayım. bir değişken var $satir diye. bu txt dosyamdan resmin url sini alıyo.


    yani söyle söyleyeyim $satir ./emotion/angry.gif


    ben bu değişkeni <img src=""> komutunun içine nasıl koyarım. amacım kodun aşağıdaki gibi çalışması


    <img src="./emotion/angry.gif">


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    evet dediğin gibi bir txt dosyasından veri okutmak. ben bunu en baştan beri söylüyorum fakat kimse birşey söylemiyor. Sanırım fazla da bu işten anlıyan yok.


    ne diyorum txt den bir resimi çağırttıracam birde açıklaması.


    örnek olarak


    mood.txt (verilerin alınacağı dosya)


    içerisinde yazanlar


    ./emotions/angry.gif
    kızgınım


    bu verileri websayfama nasıl çağırtabilirim. fakat url resim olarak gösterilecek.


    arkadaşlar php den anlayan biri benimle msn den irtibata geçebilir mi? msn: ntxsoft@gmail.com


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    tamam şimdi bu yapılabilicek birşeyde ayıptır sorması neden bunu yapıyorsun yıllarca adamlar database denilen birşey yaratmak için ugraşmışlar text yerine ordan çeksek???

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    ya açıkcası benim sadece istediğim bu. daha karmaşık birşey istemiyorum. sadece bu istediğimi yapsın başka birşey istemiyorum.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
Toplam Hit: 1000 Toplam Mesaj: 9