PHP İle Hata Mesajı Verme Fonksiyonu
-
Merhabalar.
henüz php ye yeni başladım.
kendimi geliştirme ve acemilik aşamalarımda bana yol göstermesi için bir fonksiyon yazdım.
öncelikle belirteyim amatörce yazılmış bir koddur.
amacı eğer mysql sorgulamalarımızda hata varsa manuel olarak bu hata kodunu fonksiyona girilmiş cümlelerle yazdırmaktır.
Fonksiyona bu adresten bakabilirsiniz : http://www.sudrap.org/paste/text/2132/
Fonksiyonun kullanımına ise bu adresten bakabilirsiniz : http://www.sudrap.org/paste/text/2133/
Toplam Hit: 1142 Toplam Mesaj: 1
