PHP İle İlgili Bişe..
-
ben EasyPHP yi kurdum daha yeni başladım, mysql ve apache eklentileride kurulu fakat anlayamadığım bi nokta var.MySqL i nası ayarlıcam, ASP de accessle veritabanını halledioduk bunda nası olcak mysql e baktım php scriptlerinden olusmus nası yapcam kafam karıstı
Toplam Hit: 646 Toplam Mesaj: 1
