folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php İle Mysql Veritabanı Bağlantısını Kuramıyorum...



Php İle Mysql Veritabanı Bağlantısını Kuramıyorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    İyi geceler..

    Php yi bir görsel eğitim setinden çalışıyorum.

    Adamın anlattığı gibi bir bağlantı kurdum..Mysql ile..

    <? 

    $veriyolu=mysql_connect ("localhost","root" , "root" );
    if ($veriyolu) {Print "Bağlantı Kuruldu";}

    ?>

    Fakat bağlantım olmadı.Anlatan kişininde ilk başta olmamıştı fakat bi ayalar yaptı,bende yaptım onunki çalıştı..

    Benimki çalışmadı nedense..=(  Mysql ile Php bağlantısı nasıl kurulur ? Sağolun..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Ya bu php eğitim videolarındaki 1-2 anlatıma baktım çok hayvanca kod yazıyorlar. En temel işlerde function kullanmak gereksiz, bu işlere yeni başlayan birinin kafasını karıştırır..

    mysql_select_db kullanmadığından dbye bağlanamıyorsun. Sana daha sadeleştirilmiş kod yazayım işini görecektir.

    $host="localhost";  // çoğu serverlarda localhost kullanılır
    $user="root";        // DB Kullanıcı Adı
    $pass="123";       // DB Şifresi
    $db="veritabani"; // DB İsmin

    @mysql_connect($host,$user,$pass) or die ("Problem oluştu");
    @mysql_select_db($db) or die ("Problem oluştu");

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Sağolasın SPY-CX5 çalıştırdım..

    Hiç bir hava vermiyorsa çalıştı demektir dimi =)

    Bu arada bu eğitim setindeki adam harbi çok odun yaa :| 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    InFlames bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sağolasın SPY-CX5 çalıştırdım..

    Hiç bir hava vermiyorsa çalıştı demektir dimi =)

    Bu arada bu eğitim setindeki adam harbi çok odun yaa :| 


    -----------------------------

    Evet hiç bir hata yoksa başarıyla bağlanıldı demektir. Zatan bağlanınca "bağlandı" diye ekrana yazdırmak abes olur :)

Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 4