Php İle Mysql Veritabanı Bağlantısını Kuramıyorum...
-
İyi geceler..
Php yi bir görsel eğitim setinden çalışıyorum.
Adamın anlattığı gibi bir bağlantı kurdum..Mysql ile..
<?
$veriyolu=mysql_connect ("localhost","root" , "root" );
if ($veriyolu) {Print "Bağlantı Kuruldu";}?>
Fakat bağlantım olmadı.Anlatan kişininde ilk başta olmamıştı fakat bi ayalar yaptı,bende yaptım onunki çalıştı..
Benimki çalışmadı nedense..=( Mysql ile Php bağlantısı nasıl kurulur ? Sağolun..
-
Ya bu php eğitim videolarındaki 1-2 anlatıma baktım çok hayvanca kod yazıyorlar. En temel işlerde function kullanmak gereksiz, bu işlere yeni başlayan birinin kafasını karıştırır..
mysql_select_db kullanmadığından dbye bağlanamıyorsun. Sana daha sadeleştirilmiş kod yazayım işini görecektir.
$host="localhost"; // çoğu serverlarda localhost kullanılır
$user="root"; // DB Kullanıcı Adı
$pass="123"; // DB Şifresi
$db="veritabani"; // DB İsmin@mysql_connect($host,$user,$pass) or die ("Problem oluştu");
@mysql_select_db($db) or die ("Problem oluştu"); -
Sağolasın SPY-CX5 çalıştırdım..
Hiç bir hava vermiyorsa çalıştı demektir dimi =)
Bu arada bu eğitim setindeki adam harbi çok odun yaa :|
-
InFlames bunu yazdı:
-----------------------------Sağolasın SPY-CX5 çalıştırdım..
Hiç bir hava vermiyorsa çalıştı demektir dimi =)
Bu arada bu eğitim setindeki adam harbi çok odun yaa :|
-----------------------------Evet hiç bir hata yoksa başarıyla bağlanıldı demektir. Zatan bağlanınca "bağlandı" diye ekrana yazdırmak abes olur :)
