PHP Kitap Önerisi?
-
Gençler bana phpnin mantığını kavratıcak, gittikçe zorlaşıcak bi site portal blog vb. yazdırabilecek bi kitap arıyorum :) Yani bana php fonksiyonlarını en çok kullanılan kodları falan filan anlatıcak bir kitap arıyorum..
Ebook istemiyorum ama böyle bi kitap bulamazsam mecbur ebooka kalıcaz..
Evet önerileriniz.. ?
-
Seçkin Yayınevi, Özgür Çaycı - Php & Mysql..
Eski kitaptır bulabilir misin bilmiyorum, ama güzel anlatır ben ordan öğrenmiştim.. Gerçi bunun üzerine php 5 ile gelen class sistemi ve ajax çalışman da gerekecek :|
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Seçkin Yayınevi, Özgür Çaycı - Php & Mysql..
Eski kitaptır bulabilir misin bilmiyorum, ama güzel anlatır ben ordan öğrenmiştim.. Gerçi bunun üzerine php 5 ile gelen class sistemi ve ajax çalışman da gerekecek :|
-----------------------------benim PHP rüzgarı konusuna bu kitabın e-bookunu koydum. doğrudur iyi bir anlatımı var ve piyasada iyi yer edinmiş bir kitap. somut olarak istiyorsan da piyasada bulmaya calıs ama e-book olarak dediğim gibi php rüzgarı konusuna eklemistim seçkin yayınevinden cıkan php kitabını.. özgür caycıya ait.
bir de bence internet yeterli. yeter ki öğrenmek iste.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Seçkin Yayınevi, Özgür Çaycı - Php & Mysql..
Eski kitaptır bulabilir misin bilmiyorum, ama güzel anlatır ben ordan öğrenmiştim.. Gerçi bunun üzerine php 5 ile gelen class sistemi ve ajax çalışman da gerekecek :|
-----------------------------benim PHP rüzgarı konusuna bu kitabın e-bookunu koydum. doğrudur iyi bir anlatımı var ve piyasada iyi yer edinmiş bir kitap. somut olarak istiyorsan da piyasada bulmaya calıs ama e-book olarak dediğim gibi php rüzgarı konusuna eklemistim seçkin yayınevinden cıkan php kitabını.. özgür caycıya ait.
bir de bence internet yeterli. yeter ki öğrenmek iste.
-----------------------------Eyv ama netten öğrenmek istemiyorum açıkçası..Düzenli yavaş yavaş.. O konuyada bakıcam kitabada.. saol
-
Mehmet şamlının kitabı var tavsiye etmiyorum.
-
öğle arası up u
