folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php Scripti Güvenli Bir Şekilde Şifreleyebileceğim Bir Çözüm Var Mı?



Php Scripti Güvenli Bir Şekilde Şifreleyebileceğim Bir Çözüm Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    adamın biriyle iş yapıyoruz ben programlama kısmını üstlendim ve çok şükür bitirdim. ama iş yaptığım adama pek güvenmiyorum ve çalma ihtimaline karşı ikimizin de girebileceği bir ftp adresine şifreleyerek koymak istiyorum dosyaları.

    server filan yok o yüzden abidik gubidik eklentiler kuramıyoruz şifreleme için. (şu tam sana göre diyorsanız bir şekilde halletmeye çalışırım)

    güvenli olmalı dolayısıyla adam bir şekilde decode edememeli şifreli kodları.

    ve mümkün olduğunca performanstan ödün vermemeli (oran biliyorsanız yazarsanız sevinirim.)


    . . .. . ... .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    yazılımında arka kapı bırakabilirsin, kıran adam her türlü kırar.. ioncube vs. hikaye yani.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    K4R4B4S4N bunu yazdı:
    -----------------------------

    yazılımında arka kapı bırakabilirsin, kıran adam her türlü kırar.. ioncube vs. hikaye yani.


    -----------------------------

    Bak bu daha mantıklı..

    1-2 yere ufak bi self destructor kodu yaz... Kendini uçursun :))

    Veya ufak kod da olsa yakar diyosan.. php'nin eval diye bi fonksiyonu var. İçindeki stringi, php olarak yorumlayıp çalıştırıyo..

    Bi yere onu koy, stringi de dışardan get ile gönderirsin...

     

    Yanlız adam tabi ftp den bi yere yedeklerse düzenli olarak silmen gerekebilir :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    yine kodların arasına log tutmak için birşeyler saklayabilirsin başka bir ip veya domainde çalıştığında sana rapor olarak gelmesi için.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Oncelikle guvenmedigin adamla is yapman bir kere kulliyen yanlis.

    Hadi diyelimki is yaptin, o zaman esegini saglam kaziga baglamak icin yaninda 9mm bulunduracaksin. Yoksa kodu kirmak isteyen her halukarda kirar kodunu.

    Kaldiki online siteler var kodu kiran hemide 10 saniyede.

    Veya bastan siktir edeceksin. Yamuk yapmazsa ne ala. Yaparsa da zaten en bastan siktir etmistin.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    neyse o zaman fiziksel kuvvete kaldık artık, sorun çıkarsa bu yolla hallederiz. :)


    . . .. . ... .
Toplam Hit: 908 Toplam Mesaj: 6