Php Session Hostta Sorun Çıkarıyor
-
php session olayını çözdü sağolsun pskpt ama hosta atınca çalışmıyor bir türlü localde çalıan şey niçin hostta çalışmaz videojockey vermişti hostu ve session problemi olmadığını söyledi niçin bu sorun çıkar bilgisi olan paylaşabilir mi?
-
root dizine php.ini at, düzelir.
-
gencbeyin bunu yazdı:
-----------------------------root dizine php.ini at, düzelir.
-----------------------------team vereyim hocam bağlan hallet yapamadım
-
hata ne alıyorsun ?
-
Media bunu yazdı:
-----------------------------hata ne alıyorsun ?
-----------------------------hata almıyorum ki direk oalrak sonuç gelmiyor yani
echo $_SESSION["username"];
ekrana yazı gelmiyor
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------Media bunu yazdı:
-----------------------------hata ne alıyorsun ?
-----------------------------hata almıyorum ki direk oalrak sonuç gelmiyor yani
echo $_SESSION["username"];
ekrana yazı gelmiyor
-----------------------------<?php
ob_start();
session_start();?> sayfanın en başına boşluk kalmıcak şekilde ekle dene
-
Media bunu yazdı:
-----------------------------asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------Media bunu yazdı:
-----------------------------hata ne alıyorsun ?
-----------------------------hata almıyorum ki direk oalrak sonuç gelmiyor yani
echo $_SESSION["username"];
ekrana yazı gelmiyor
-----------------------------ob_start();
session_start();?> sayfanın en başına boşluk kalmıcak şekilde ekle dene
-----------------------------session_start() var zaten de en başta değil ob_startı da berabeinde ekliyorum bakalım son durumu yazarım
-
Media bunu yazdı:
-----------------------------asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------Media bunu yazdı:
-----------------------------hata ne alıyorsun ?
-----------------------------hata almıyorum ki direk oalrak sonuç gelmiyor yani
echo $_SESSION["username"];
ekrana yazı gelmiyor
-----------------------------ob_start();
session_start();?> sayfanın en başına boşluk kalmıcak şekilde ekle dene
-----------------------------hocam çok sağol varol yaradı sonunda çalıştı :D sağol
