Php Sorun
-
Üye bulunamadı diyor,nerde hata acaba,şimdiden teşekkürler
<?php
session_start();$vt="session";
$baglan =mysql_connect("localhost","root","") or die("Mysql Bağlantı Yapılamadı");
$tbl_baglan= mysql_select_db($vt,$baglan) or die("Veritabanı bağlantısı yapılamadı");@$user= strip_tags(mysql_real_escape_string($_POST['user']));
@$pass= strip_tags(mysql_real_escape_string($_POST['pass']));if($user = "" || $pass=""){
echo "Lütfen Tüm Alanları Doldurunuz.";
}
else{
$pass= sha1($pass);$sql= mysql_query("Select user From memberlist where user='$user' and password='$pass'");
$uye_varmi=mysql_num_rows($sql);
if($uye_varmi==0){
echo "Uye Bulunamadi";
}else{
$uyebilgi= mysql_fetch_assoc($sql);$_SESSION['uye']==$_SESSION['user'];
echo "Admin Sayfasına Yönlendiriliyorsunuz";
echo "<script>location.href='admin.php';</script>";
}}
?>
-
hocam veritabanında üye var mı ?
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------hocam veritabanında üye var mı ?
-----------------------------Var tabiki hocam =)
-
üyenin db deki parolası sha1 algoritmasıyla eşleşiyormu acaba ?
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------üyenin db deki parolası sha1 algoritmasıyla eşleşiyormu acaba ?
-----------------------------sha1 fonksiyonunu programdan kaldırıncada sonuç değişmiyor hocam aynı hatayı alıyorum
Üye bulunamadı
-
hayır kaldır demiyorum hocam
üye db ye kaydedilirken parolası hangi şifreleme algoritmasından geçiriliyorsa
login olurkende aynından geçmesi lazım onun kontrolünü yap demek istedim
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------hayır kaldır demiyorum hocam
üye db ye kaydedilirken parolası hangi şifreleme algoritmasından geçiriliyorsa
login olurkende aynından geçmesi lazım onun kontrolünü yap demek istedim
-----------------------------Çözüldü Teşekkürler hocam
