Php Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    Üye bulunamadı diyor,nerde hata acaba,şimdiden teşekkürler

     

    <?php
    session_start();

    $vt="session";
    $baglan        =mysql_connect("localhost","root","") or die("Mysql Bağlantı Yapılamadı");
    $tbl_baglan=      mysql_select_db($vt,$baglan) or die("Veritabanı bağlantısı yapılamadı");

    @$user= strip_tags(mysql_real_escape_string($_POST['user']));
    @$pass= strip_tags(mysql_real_escape_string($_POST['pass']));

    if($user = "" || $pass=""){

    echo "Lütfen Tüm Alanları Doldurunuz.";

    }

    else{
    $pass= sha1($pass); 

    $sql= mysql_query("Select user From memberlist where user='$user' and password='$pass'");

    $uye_varmi=mysql_num_rows($sql); 

    if($uye_varmi==0){

    echo "Uye Bulunamadi";

    }else{
    $uyebilgi= mysql_fetch_assoc($sql);

    $_SESSION['uye']==$_SESSION['user'];  

    echo "Admin Sayfasına Yönlendiriliyorsunuz";

    echo "<script>location.href='admin.php';</script>";

    }}

    ?>


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    hocam veritabanında üye var mı ?


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    EmQceR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam veritabanında üye var mı ?


    -----------------------------

    Var tabiki hocam =) 


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    üyenin db deki parolası sha1 algoritmasıyla eşleşiyormu acaba ?

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    üyenin db deki parolası sha1 algoritmasıyla eşleşiyormu acaba ?

     


    -----------------------------

    sha1 fonksiyonunu programdan kaldırıncada sonuç değişmiyor hocam aynı hatayı alıyorum

    Üye bulunamadı


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hayır kaldır demiyorum hocam 

    üye db ye kaydedilirken parolası hangi şifreleme algoritmasından geçiriliyorsa

    login olurkende aynından geçmesi lazım onun kontrolünü yap demek istedim 


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayır kaldır demiyorum hocam 

    üye db ye kaydedilirken parolası hangi şifreleme algoritmasından geçiriliyorsa

    login olurkende aynından geçmesi lazım onun kontrolünü yap demek istedim 


    -----------------------------

    Çözüldü Teşekkürler hocam


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
Toplam Hit: 711 Toplam Mesaj: 7