Php Ve Smtp Birisi Dur Desin Yoksa Kafayı Yiyeceğim
-
Merhaba arkadaş köyümüzün sitesini kuruyorum.
Orda mail atılması gerekiyor ancak smtp ile atmak zorundayım mail() ile olmuyor..
Dün geceden beri kafayı yiyeceğim
erdemuzun@hacihuseyin.net diye cpanelden bi mail adresi aldım
şifremde var ...
Manuel Ayarlar host dan mail bilgileri
Posta Sunucusu Kullanıcı Adı: erdemuzun+hacihuseyin.net
Gelen Posta Sunucusu: mail.hacihuseyin.net
Giden Posta Sunucusu: mail.hacihuseyin.net(sunucu kimlik doğrulaması gerektiriyor) port 587
Desteklenen Gelen Posta Protokolleri: POP3, POP3S (SSL/TLS), IMAP, IMAPS (SSL/TLS)
Desteklenen Giden Posta Protokolleri: SMTP, SMTPS (SSL/TLS)Gibi bi de açıklama var port 587 diyor ... şimdi biri lütfen bana yardım edebilirmi hayrına...
şimdi bi kaçtane indirdim ben orda
if (isset($_GET['islem'])) {
if ($_POST['eposta']<>'' && $_POST['isim']<>'' && $_POST['konu']<>'' && $_POST['mesaj']<>'') {
require_once("class.phpmailer.php");
$mail = new PHPMailer();
$mail->IsSMTP();
$mail->Host = "mail.microturk.net";
$mail->SMTPAuth = true;
$mail->Username = "posta@microturk.net"; // mesela buraya erdemuzun@hacihuseyin.net mi yoksa erdemuzun+hacihuseyin.net mi ne biçim iş bu ya orda öle burda böle bilmediğimden ne uğraşıyorum
$mail->Password = "sifreniz123";
$mail->From = $_POST['eposta'];
$mail->Fromname = $_POST['isim'];
$mail->AddAddress("ataturk@microturk.net","Mustafa Kemal Atatürk");
$mail->Subject = $_POST['konu'];
$mail->Body = $_POST['mesaj'];
if(!$mail->Send())
{
echo '<font color="#F62217"><b>Gönderim Hatası: ' . $mail->ErrorInfo . '</b></font>';
exit;
}
echo '<font color="#41A317"><b>Mesaj başarıyla gönderildi.</b></font>';
} else {
echo '<font color="#F62217"><b>Tüm alanların doldurulması zorunludur.</b></font>';
}
}bu hazır örnekdeki olay ya aynen yapıyorum ama yine olmuyor bide bunun yanında
class.phpmailer.php onun içinde de ayar yapmam gerekiyormu ? Lütfen bi elin atın
yada elinde böyle çalışır dosyası olan varmı ?
Upload yapabilirmi al şuraya şunu yaz buraya bunu yaz gibilerinden ? Sıyırmak üzereyim .....
-
ttnet 25. portu kapattığı için tr den mail(); fonksiyonu kullanmak sıkıntı
benim serverler yurt dışı olduğu için np :)
tr de herhangi bi serverden hiç denemedim walla
-
kullandığın host destekliyor mu ki ?
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
kullandığın host destekliyor mu ki ?
-----------------------------destekliyor galiba ? Aslında hiç kullanmadığım için hostun neresinde olacağınıda bilmiyorum ?
Arkadaşlar paylaşabileceğiniz dosyalar yokmu al bu çalışıo bende şunu şöyle yap böyle yap diye ...
-
Zxone bunu yazdı:
-----------------------------
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
kullandığın host destekliyor mu ki ?
-----------------------------destekliyor galiba ? Aslında hiç kullanmadığım için hostun neresinde olacağınıda bilmiyorum ?
Arkadaşlar paylaşabileceğiniz dosyalar yokmu al bu çalışıo bende şunu şöyle yap böyle yap diye ...
-----------------------------Walla hocam PHP den anlamam ben ama başıma böyle bir olay gelmişti Natro nun win sunucularında bu fonksiyon çalışmıyordu ( Wordpress) sonra natro ile irtibata geçtim onlarda çalışmadığını söyledi bana bir wp eklentisi gönderdiler.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Zxone bunu yazdı:
-----------------------------
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
kullandığın host destekliyor mu ki ?
-----------------------------destekliyor galiba ? Aslında hiç kullanmadığım için hostun neresinde olacağınıda bilmiyorum ?
Arkadaşlar paylaşabileceğiniz dosyalar yokmu al bu çalışıo bende şunu şöyle yap böyle yap diye ...
-----------------------------Walla hocam PHP den anlamam ben ama başıma böyle bir olay gelmişti Natro nun win sunucularında bu fonksiyon çalışmıyordu ( Wordpress) sonra natro ile irtibata geçtim onlarda çalışmadığını söyledi bana bir wp eklentisi gönderdiler.
-----------------------------anladım arkadaşlar destekliyormuş ?
Nasıl yapacaz yardım ....
-
$mail = new PHPMailer();
$mail->IsSMTP();
$mail->Host = "mail.hacihuseyin.net";
$mail->SMTPAuth = true;
$mail->Username = "erdemuzun@hacihuseyin.net";
$mail->Password = "sifresn iste";
$mail->From = "kime gitçek";
$mail->Fromname = $_POST['isim'];
$mail->Subject = $_POST['konu'];
$mail->Body = $_POST['mesaj'];
edit : haa bide $mail->Port=587; -
denedim yok yollamıyor :)
Dün denemiştim hepsini yok bana mısın demiyor ...
çıldıracam
ftp den hata dosyasını alıyorum
public $CharSet = 'iso-8859-1';
bu satırda sorun var diye '-` gibi stringler olmaz dio nasıl olacaksa başka bı işbana dosya lazım ya çalışan :(
-
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
işine yararmı bilmiyorum
http://www.w3schools.com/PHP/php_mail.asp
edit :
buda sağlam bir kaynak
http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/
-----------------------------eyvallah sağol ama üstekini istemiyorum
alttakinde arama yaptım 79 dolarlık bi tane çıktı :)
arkadaşlar çözüm hala aranıyor..
