folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder PHP "Ye Başlayacağım (Amatör Soruları)



PHP "Ye Başlayacağım (Amatör Soruları)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    1- PHP5 ile 4 arasındaki farklar çok derin mi?

    2- 5 yükleyip 4 kodları çalıştırsam sorun olur mu? Çalışır mı? Uğraştırır mı?

    3- 5 üzerine türkçe kaynak bulamadım. Bu yüzden 4 ile girmeyi müsait bir zamanda pusulanın (tek php5 kitabıymış) kitabını almayı ve oradan yenilikleri öğrenmeyi planlıyorum yanlışmıyım? Doğrudan o kitapla mı dalsam olaya?

    4- Eğer 4 kur derseniz kurulumu için ne yapacağım?

    http://tr2.php.net/get/php-4.4.8-Win32.zip/from/this/mirror

    (Buradan indirdikten sonra... bilgisayarın formatlı xp olduğunu farzedin)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    1.deil fazla fark yok.sadece nesnelerde falan farklılıklar var

    2.çıkmaz

    3.forumda araştır php mysql kitabı var alfa yayınlarının

    4. 4 kurma beş kur wamp server kur

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    PHP5 OOP (Object Oriented Programming) var. PHP4 de ise. '
    Sen Apache kur, zaten en güncel sürüm olur, istedigin kodu calistirabilirsin.

    PHP5 üzerinde tabiki PHP4 kodlari calistirabilirsin, PHP5de daha fazla fonksiyon var cünkü daha yeni.


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    önerileriniz doğrultusunda aşağıdaki linkteki kurulum talimatlarını izledim

    http://huseyint.com/projeler/apache-php-mysql/index.html

    1- http://huseyint.com/projeler/apache-php-mysql/PHP-Kurulumu.html ----->burada "3. PHP'yi Apache'ye tanıtma" bölümünde versiyon 5.2.6'yı tanıtmak için

    LoadModule php5_module "c:/php/php5apache2.dll"
    AddType application/x-httpd-php .php
    PHPIniDir "C:/php"

    yerine

    LoadModule php5_module "c:/php/php5apache2_2.dll"

    yazdım aksi takdirde apaçi hata veriyor.

    2- http://huseyint.com/projeler/apache-php-mysql/MySQL-Kurulumu.html --------> burada "3. MySQL Server konfigürasyonu" bölümünde hata veriyor. sanırım 3306 numaralı porta erişim izni yok. firewall kullanmıyorum. özel olarak bu portu nasıl açarım? Yada hata başka bir sebepten mi?

    3- http://www.mutasyon.net/kitapfihrist.asp?id=2   buradan kasmaya başlıyorum doğru yoldamıyım mySQL kurmadan devam edeyim mi yoksa azimli sıçan misali duvarı mı deleyim?

     

    Not kurulumları 3 adımdada hep en son versiyonlarla denedim.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    sen benim onerimi dikkate almadın demekki burdan indir kur

    http://www.en.wampserver.com/download.php apacheyle falan ugraşma şimdişik

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen benim onerimi dikkate almadın demekki burdan indir kur

    http://www.en.wampserver.com/download.php apacheyle falan ugraşma şimdişik


    -----------------------------

    çok makbule geçti ya o kadar uğraşmıştım eyvallah


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bana pm'den ulaş ulaşmak isteyenler varsa onlar da ulaşsın. msn'den yardım alırız birbirimizden daha kolay olur. zaten geçen seneden bilgim var az çok ama 1 sene tekrar etmeyince körelmişim :S


    . . .. . ... .
Toplam Hit: 1131 Toplam Mesaj: 7