.Php "Yi .Xx Göstermek ? Win 2003 Makine

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba arkada$lar

    zaten sanırım istediğim şey konu ba$lıgında açık ve net

    $imdi .php'yi .xxx gostericem ama bu sadece bi site icin gecerli olcak yani diyelim

    100 tane site var ama sen o bi siteyi secip sadece onun icin yapacaksın

    asp yi IIS lerden falan degi$tiriodn ama php icin htaccess falan diyorlardı neyse karı$tırmayım fazla bilmiyorum.

    FireX yada SPY-CX5 ikisinden biri bu konuda bilgiliydi ama hangisi hatırlayamadım onun icin konu acma geregi duydum

    te$ekkrler...


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    edit : Özür dilerim yanına istek oldugunu yazmamı$ım..


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    seo gibi diyon .html felan göstermek gibi mi? htaccses dosyandan istediğin gibi yaparsın istersen php siteyi aspx göster :)

    ama windows makinede nasıl olur bilmem :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    windows da spy anlatmıştı resimli. ama benim tavsiyem ;

    SEO

    istersen sonunu .alananıdagit yap

    404 ile yapacaksın windows sunucuda


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    internetde rewrite url modunu windows makinada çalıştırabileceğin dökümanlar mevcutdu  :|


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Windows makinada default olarak, .htacess çalışmaz.. Ek programlarla çalışsada sağlıklı olmaz, şahsen ben çalıştıramadım.

    .htacess de çalışmazsa doğal olarak SEO olmaz.. Hata raporlarıyla filan yapılabiliyormuş php de oluyormu bilmiyorum ama kasıntı iş gibi :) Windows makina da herhangi bir uzantıya PHP desteği vermek için aşağıdaki ayarlama yapılmalıdır.

    IIS den Sitene sağ tıklayıp "Properties" (Özellikler) kısmına gelip, "Home Directory" (Ana Dizin) sekmesine basıp, "Configuration" (Ayarlar) bölümüne gelerek, Add (Ekle) butonuna basıp, resimdeki gibi veri girmeniz gerekmekte..

    Executable kısmına PHP 5.x için "php-cgi.exe" PHP 4.x için "php.exe" nin dizini yazılmalıdır.

    Bu yöntemle sadece sağ tıklayıp özelliğine girdiğiniz sitenin ayarlamalarını yapmış olursunuz. Var olan .php uzantıya bir müdahale olmaz sadece yeni eklediğiniz ".aliveli" uzantısına PHP desteği vermiş olursunuz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Eyvallah te$ekkurler hoca (:


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    .htaccess de nasıl yapabiliriz ? :B

    resellerdeki sitelerde yapimda

    dosya.siteminadresi.org olsun :B


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Htacess için şu şekilde olur;

    Tek dosya için : RewriteRule ^ali.veli aliveli.php [NC]

    "aliveli.php" yi "ali.veli" şeklinde çağırabilirsin.


    AddType application/x-httpd-php .uzanti

    Şu şekilde de ".uzanti" uzantısına PHP desteği vermiş olursun..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellboy4tr
    hellboy4tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    arkadasin dedigi gibi yaparsan, eger iis den yanlislikla bu ayari silersen insanlar kaynak kodlarini gorebilir dosyalar derlenmeden istemciye gonderilir.

    windows icin mod_rewrite ozellikli kompanentler var bildigim kadari ile ama bunlarinda aciklari mevcut.

    bu yuzden linux bir makinede calistir yada iis degilde apache kur ve .htaaccess ile yap bir sorun yasama


    https://www.youtube.com/c/hobitadilat
Toplam Hit: 1637 Toplam Mesaj: 10