folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder ".Php3" Nedir? Normal ".Php" Den Farklımıdır ?



".Php3" Nedir? Normal ".Php" Den Farklımıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    .php3 nedir? normal php den farklımıdır ?

     

    mesela  http://turk.internet.com/haber/yazigoster.php3?yaziid=22549   bu site o sistem üzerine kurulu bilgisiolan anlatırsa sevinirim

    asp .net in .aspx i gibi bir şey mi bu?


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    php nin 3.x sürümlerindeki standartla yazarsan php3 kullanırsın.

    php4 var aynı.

    phps de kaynak kodu çalıştırmadan göstermek için


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    teşekkür ederimdaha açıklayıcı bilgisi olan varsa sevinirim birde bu php3 veya php4 ün hazır cms leri varmıdır?

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    php3 veya php4 için neden kastığını anlayamadım. php veya php3 - php4 aynı şeydir. tek farkları sürümleridir. yani aspx veya asp gibi değil. aspx .NET ile yazılandır. asp ise Visual Basic gibi eski nesil bir dille yazılan scriptlerdir :)

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    php ile yazılmış cms ler için;

    http://www.opensourcecms.com/index.php

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    sakat-at bunu yazdı:
    -----------------------------
    php3 veya php4 için neden kastığını anlayamadım. php veya php3 - php4 aynı şeydir. tek farkları sürümleridir. yani aspx veya asp gibi değil. aspx .NET ile yazılandır. asp ise Visual Basic gibi eski nesil bir dille yazılan scriptlerdir :)
    -----------------------------

    sağolasın öğrenmek istediğimde buydu benim benim kafamda php3 php nin geliş miş sürümü gibiydi hep asp aspx yan i .net gibi meğer aynıymış php ile php3 peki teşekkür ederim sakat-at

    php ile ilgili yazılmış cmsleri zaten biliyorum zaten  php3 gelişmiş sürüm olarak kafamdan tasarladığımdan böyle bir cms aramak istemiştim öğrendim şimdi gerek yok :)


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 1478 Toplam Mesaj: 6