Phpbb İle İlgili Bi Soru
-
Arkadaşlar şimdi bi forum var,forumuptan alınmış.Biliyorum onlarda açık bulunmadığını,ancak bi şekilde bu phpbb sistemin dbsini fln çekebilirmiyiz?Yada db üzerinde değişiklik yapabilirmiyiz?Acil cevap bekliyorum :)
-
şaun için hayır.
-
Peki bi 5-10 dk sonra için? :) Tmm exploit fln yemio bunlar ama tema deişmiş,bi şekilde tema kodlarında bi açık neyin oluşmuş olabilirmi?Forum adresinide verirdimde reklam muhabbeti olmasın şimdi :)
-
çok zor ama imkansız değil.
-
adamlara güzel bi dille mail at. şansın yaver giderse dbni verirler eline :)
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
adamlara güzel bi dille mail at. şansın yaver giderse dbni verirler eline :)
-----------------------------Keh keh keh :| hoca zaten kendim için istemiyom,arkla alakalı bi olay var.Olmuyosa tmm,bende öyle dedim adama bura hazır die fln ama yinede bi sorim dedim,tahribat aq burası,herşeyin hibneliği bulunur :D
-
cıx. şu an için o tarz siteler mail hack yahut sosyal mühendislik dışında hacklenmior...
-
Yok kardeş vazgeç db almaktan alamazsın hele forumtan alındıysa seni taklmazlar yöneticiler.
-
alamazsın:)
-
Evet alamadım maalesef :( :D
Toplam Hit: 1167 Toplam Mesaj: 10
