Php+Firefox Problemim
-
layerden nefret ettim ama bu problemimi leyerle halletmek zorundayım. yoksa tüm kodlarımı ve dizaynımı değiştirmem gerek. şimdilik bu işime gelmiyor (:
sorunuma gelince. layer'i bazı kriterlere göre gizleyip / göstermem gerekiyor. sorunumun temeli;
style="display:none" yazdığımda ie tarayıcısında gizliyor, firefox'ta gizlemiyor.
şimdi bu kodda mı hata var? ie daha mı iyi? firefox kötü mü?
benim amacım bazı kriterlere göre gizlemek veya göstermek. her tarayıcıda (:
burdaki eksik veya yanlış nerde ben bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim.
-
sen sitene firefox luları almıyodun nooldu :)
edit :
<div id="foo2" style='display:none;'>ben bunu kullanıyomuşum ve çalışıyomuş :)
edit 2
style="display:none;"
sendeki eksik
-
bundan sonra almaya karar verdim. google bile giremiyodu be sen ne diyon :D acıdım google ye :p
ama sorun bunların hiçbirinde değilmiş. kaç aydır bunu düşünmekten kafayı yicektim nerdeyse.
style="border:inset"
kenarlık çizgilerini kaldırdım oldu amk. ne alaka şimdi?
