Php+Firefox Problemim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    layerden nefret ettim ama bu problemimi leyerle halletmek zorundayım. yoksa tüm kodlarımı ve dizaynımı değiştirmem gerek. şimdilik bu işime gelmiyor (:

    sorunuma gelince. layer'i bazı kriterlere göre gizleyip / göstermem gerekiyor. sorunumun temeli;

    style="display:none" yazdığımda ie tarayıcısında gizliyor, firefox'ta gizlemiyor.

    şimdi bu kodda mı hata var? ie daha mı iyi? firefox kötü mü?

    benim amacım bazı kriterlere göre gizlemek veya göstermek. her tarayıcıda (: 

    burdaki eksik veya yanlış nerde ben bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim. 


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    sen sitene firefox luları almıyodun nooldu :)

     

    edit :


    <div id="foo2" style='display:none;'>

    ben bunu kullanıyomuşum ve çalışıyomuş :)

    edit 2

    style="display:none;"

    sendeki eksik

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    bundan sonra almaya karar verdim. google bile giremiyodu be sen ne diyon :D acıdım google ye :p

    ama sorun bunların hiçbirinde değilmiş. kaç aydır bunu düşünmekten kafayı yicektim nerdeyse.

    style="border:inset"

    kenarlık çizgilerini kaldırdım oldu amk. ne alaka şimdi?  


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 803 Toplam Mesaj: 3