folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Phpmyadmin Kırmızı Ekran Hatası



Phpmyadmin Kırmızı Ekran Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    yaf arkadaşlar pc'ye daha yeni appserv kurdum localhost/phpmyadmin'e girdim ahanda şu resimdeki hata çıktı karşıma. Birde oscommerce kurucam localhost'a bir kaç şey deneme vs için fakat onunda kurulumunda şöyle birşey çıkıyo

     

    [URL=http://img10.imageshack.us/my.php?image=hataamq.jpg][IMG]http://img10.imageshack.us/img10/7626/hataamq.th.jpg[/IMG][/URL]

    Sunucu Kabiliyetleri

    PHP Versiyon 6.0.0-dev

    PHP Ayarları    
    register_globals Off
    magic_quotes Off
    file_uploads On
    session.auto_start Off
    session.use_trans_sid Off

    PHP Eklentileri  
    MySQL
    GD
    cURL
    OpenSSL

    mysql felan yok diyor halbuki appserv ile hepsi yüklenmiyormu bu sorunu nsl düzeltebilirim ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    http://img10.imageshack.us/img10/7626/hataamq.jpg

    direkt böyle vereyim linki 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam yanılmıyosm sen phpmyadmin'dn test Dblerini ve Useri [War olan kullanıcı : root'u] silmissn.. warolan bikaç db + Root diye kullanıcı war localhosttu kurduğundan, eğer onları direkt silersen bu hatayı alman normal.. tekrar localhostu install yapman bence sorunu çözecektir... 


    Hayallerim ve Kendim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Otistiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyosm sen phpmyadmin'dn test Dblerini ve Useri [War olan kullanıcı : root'u] silmissn.. warolan bikaç db + Root diye kullanıcı war localhosttu kurduğundan, eğer onları direkt silersen bu hatayı alman normal.. tekrar localhostu install yapman bence sorunu çözecektir... 


    -----------------------------

    hocam zateni yeni kurdum ilk kuruluşu o hiçbirşeyle oynamadım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    bazı butür üçü bir arada derlemeler vistada aptallaşıyo birde easyphp yi kur bakalım

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    WAMP da iyi

    www,wamp.com


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Turan-Mete bunu yazdı:
    -----------------------------

    WAMP da iyi

    www,wamp.com


    -----------------------------

    kurdum fakat bir türlü phpmyadmin'e giremiyorum 

    phpMyAdmin 2.11.9.5 sürümüne Hoş Geldiniz


    phpMyAdmin MySQL sunucusuna bağlanmayı denedi ama sunucu bağlantıyı reddetti. config.inc içindeki anamakine (host) adresini, kullanıcı adını ve parolayı kontrol edin ve MySQL sunucusunun yöneticisi tarafından verilen bilgiyle uyuştuğundan emin olun.

    Hata

    MySQL çıktısı: Belgeler

    #1045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES)

     

    böyle bir hata alıyorum

     

Toplam Hit: 2284 Toplam Mesaj: 8