

Phpmyadminden Dbyi Yedeklerken Türkçe Karekterler Bozuluyor Yardım
-
Merhaba arkiler;
phpMyadmin'den veritabanımı yedekliyorum ancak Türkçe karekterler bozuluyor bunu nasıl aşarım bilgisi olan varmı?
şimdiden tşkler. -
Keşke o kadar kolay olsa, dediğin gibi yapıyorum ztn.
-
karekter problemi daha önce bende yaşamıştım tablo fieldlarının charsetlerini kontrol et yanlış hatırlamıyorsam hepsi windows yada 1254 olması gerekiyordu
-
hoca aman gözünü seveyim sorun var dye db den phpmyadmin e geçtik
bende yakında soracaktım nasıl back up yaparız diye
kesin karakkterler bozulurmu hocam
ve nasıl yapıyoruz
önemlibir konu
sırayla anlatırmısınız -
yaw şimdi phpmyadmin açıp tabloların turkish 1254 bak diyorsunuz sayın hocam
ben hazır forumkullanıyorum sakata gelmeyelim.
forumda tepeye 1254 yazdığınız sürece sorun yok o anlamda.....
of anam nedir bu veritabnlarından ve tr karakterden çektiğimiz
çekeceğimiz varmış -
hazır scriptler de olsa bazen charsetlerde düzenleme gerekiyor sanırım internette phpmyadmin charset diye aratırsanız birçok mesaja ulaşabilirsiniz
Toplam Hit: 1893 Toplam Mesaj: 6