[PHP]Tema Tabanlı Bir CMS Sistemi Yapmak ?
-
soru belli arkadaşlar ?
-
mantığı lazım yani..
-
Metallic bunu yazdı:
-----------------------------
soru belli arkadaşlar ?
-----------------------------cevap da belli :)
http://www.google.com.tr/search?q=how+cms+with+php&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a
Ama cevapla(rla) ilgili takıldığın bir yer olursa, ilgili siteleri okuduktan ve anlamaya çalıştıktan sonra, anlamadığın kısmı yazarsan yardımcı olmaya çalışırı(z).
Kolay gelsin.
* Bu sitenin anlatımı fena değil gibi: http://www.intranetjournal.com/php-cms/
-
KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
-----------------------------Metallic bunu yazdı:
-----------------------------
soru belli arkadaşlar ?
-----------------------------cevap da belli :)
http://www.google.com.tr/search?q=how+cms+with+php&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a
Ama cevapla(rla) ilgili takıldığın bir yer olursa, ilgili siteleri okuduktan ve anlamaya çalıştıktan sonra, anlamadığın kısmı yazarsan yardımcı olmaya çalışırı(z).
Kolay gelsin.
* Bu sitenin anlatımı fena değil gibi: http://www.intranetjournal.com/php-cms/
-----------------------------hocam türkçe olsaydı daha iyi olurdu yabancı dil fazla ileri değil google amcanın translate'ide fazla işe yaramıyor (yarım yamalak)..
ayrıca cms konusunda üye sayfaları vb. sorun değil fakat tek sorun tema yapılı bir cms sistemi.. (hani smf veya vbulletin'de themes klasörü vardır ya..)
-
bir cms sistemi yapmak için bi takıma ihtiyacın var tek başına birşey yapamazsın.
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
bir cms sistemi yapmak için bi takıma ihtiyacın var tek başına birşey yapamazsın.
-----------------------------orası sorun değil hocam merak etme tek başına cms sistemi yapan çok kişi var =)
asıl sorunun cevabı lazım bana..
-
şu an yazdığım bir sistemde bunu kullanıyorum. öncelikle tasarımın tamamen div vs csslerden oluşmalı. bi temada solda olan birşey diğer temada sağda olacaksa bunun için cssten faydalanırsın. css kısmını veritabanından çekersin. imajlarıda bi klasörde toplarsın ve o dizinin adınıda veritabanından çekersin. bu tema klasörleride tek bi klasör altında olur :)
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------
şu an yazdığım bir sistemde bunu kullanıyorum. öncelikle tasarımın tamamen div vs csslerden oluşmalı. bi temada solda olan birşey diğer temada sağda olacaksa bunun için cssten faydalanırsın. css kısmını veritabanından çekersin. imajlarıda bi klasörde toplarsın ve o dizinin adınıda veritabanından çekersin. bu tema klasörleride tek bi klasör altında olur :)
-----------------------------hocam güzel ve basit bir mantık =) teşekkürler..
ilk baş olarak Turk-PHP.org un yazdığı e-kitaptan bir bölüm okumuştumda çok mantığı anlatmadan konuya geçtikleri için birşey anlamamıştım.. eyv.. =)
