folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder [PHP]Tema Tabanlı Bir CMS Sistemi Yapmak ?



[PHP]Tema Tabanlı Bir CMS Sistemi Yapmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    soru belli arkadaşlar ?

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    mantığı lazım yani..

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Metallic bunu yazdı:
    -----------------------------
    soru belli arkadaşlar ?
    -----------------------------

    cevap da belli :)

    http://www.google.com.tr/search?q=how+cms+with+php&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a

    Ama cevapla(rla) ilgili takıldığın bir yer olursa, ilgili siteleri okuduktan ve anlamaya çalıştıktan sonra, anlamadığın kısmı yazarsan yardımcı olmaya çalışırı(z).

    Kolay gelsin.

    * Bu sitenin anlatımı fena değil gibi: http://www.intranetjournal.com/php-cms/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metallic bunu yazdı:
    -----------------------------
    soru belli arkadaşlar ?
    -----------------------------

    cevap da belli :)

    http://www.google.com.tr/search?q=how+cms+with+php&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a

    Ama cevapla(rla) ilgili takıldığın bir yer olursa, ilgili siteleri okuduktan ve anlamaya çalıştıktan sonra, anlamadığın kısmı yazarsan yardımcı olmaya çalışırı(z).

    Kolay gelsin.

    * Bu sitenin anlatımı fena değil gibi: http://www.intranetjournal.com/php-cms/


    -----------------------------

     

    hocam türkçe olsaydı daha iyi olurdu yabancı dil fazla ileri değil google amcanın translate'ide fazla işe yaramıyor (yarım yamalak)..

    ayrıca cms konusunda üye sayfaları vb. sorun değil fakat tek sorun tema yapılı bir cms sistemi.. (hani smf veya vbulletin'de themes klasörü vardır ya..) 


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    bir cms sistemi yapmak için bi takıma ihtiyacın var tek başına birşey yapamazsın.

    DOM..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir cms sistemi yapmak için bi takıma ihtiyacın var tek başına birşey yapamazsın.
    -----------------------------

    orası sorun değil hocam merak etme tek başına cms sistemi yapan çok kişi var =)

    asıl sorunun cevabı lazım bana.. 


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    şu an yazdığım bir sistemde bunu kullanıyorum. öncelikle tasarımın tamamen div vs csslerden oluşmalı. bi temada solda olan birşey diğer temada sağda olacaksa bunun için cssten faydalanırsın. css kısmını veritabanından çekersin. imajlarıda bi klasörde toplarsın ve o dizinin adınıda veritabanından çekersin. bu tema klasörleride tek bi klasör altında olur :)

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu an yazdığım bir sistemde bunu kullanıyorum. öncelikle tasarımın tamamen div vs csslerden oluşmalı. bi temada solda olan birşey diğer temada sağda olacaksa bunun için cssten faydalanırsın. css kısmını veritabanından çekersin. imajlarıda bi klasörde toplarsın ve o dizinin adınıda veritabanından çekersin. bu tema klasörleride tek bi klasör altında olur :)
    -----------------------------

    hocam güzel ve basit bir mantık =) teşekkürler..

    ilk baş olarak Turk-PHP.org un yazdığı e-kitaptan bir bölüm okumuştumda çok mantığı anlatmadan konuya geçtikleri için birşey anlamamıştım.. eyv.. =) 


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 1683 Toplam Mesaj: 8