folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder PHP'ye Başlamak İsteyenlere Tavsiyeler



PHP'ye Başlamak İsteyenlere Tavsiyeler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Merhaba dostlar : )

    Aramızda programlama ve tasarım dillerine yeni başlayan veya başlamak isteyen arkadaşlar vardır mutlaka..

    Öncelikle PHP'ye başlamak isteyip bir türlü adım atamayan ve doğru kaynağı bulamayan arkadaşlara tavsiyelerim olacak..

    Öncelikle..

    Mutlaka HTML öğrenin..

    Neden ?

    HTML gerçekten kolay bir tasarım dili olmasına karşın gerçekten olmadık yerde ihtiyaç duyabileceğiniz bir dil olabilir..

    PHP

    Neden PHP ?

    PHP kendini oldukça geliştirmiş ve hala geliştirmekte olan bir dildir..

    Peki PHP'yi Öğrenmek İstiyorum Fakat Kaynağım Yok ?

    Size 2 tane kaynak önerebilirim..

    1-) Mehmet Fatih Yıldız - mfyz.com - PHP ve Pear Dökümanları - http://mfyz.com/?/dokumanlar/php/

    2-) r10.net - PHP Görüntülü Videolu Dersleri İndeksi (Türkçe) - http://www.r10.net/php/129983-php-goruntulu-videolu-dersleri-indeksi-turkce.html

    Eğerki bu iki kaynaktan düzenli çalışıp öğrenirseniz ne kadar profesyonel derecede olmasada orta derecede php hakkında bilgi sahibi olursunuz..

    Kesinlikle Reklam Amaçlı Yazılmamıştır Arkadaşlarımızın Kendini Geliştirmesi Amacı İle Yazılmıştır..

    Teşekkürler..

    P


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    ordan burdan kopya içerik aramak kasar bazen

    en sağlamı30-40 tl verip bi kitap almak

    localde kitabı içmek derim


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    1. olarak, biraz döküman okusun, basit olayları öğrendikten sonra,

    script editledmeye başlasın.. kavradığını ilerlediğini görecektir.. localda phpyi içsin bi


    dokunmak sanattır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    öğrenmek için uygulamak lazım uygularken sormak lazım. en iyisi bi web tasarım şirketinde vs ücretsiz öğreninceye kadar çalışmak. karın tokluğuna derler ya. bir şey takılınca birisine sorabilesin. çünkü kitaplar teorik olur. pratik yoktur. mesela autocad mi öğrenmek istiyorsun gideceksin bi mimarlık ofisine 1 ay 2 ay çalışacaksın sonra gideceksin başka bi yerde yükske ücretle çalışacaksın.


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 4