Piano Calmak İsteyen ?
-
http://www.thevirtualpiano.com/
calmayi bilmiyorum ama guzel oluyo :)
-
ben her notayı tek tek çalmak istey,nce çalamıyorum ama?
-
kendim çalıp kendim dinliom ,)
-
tam olarak anlamadım ben bi de çalcak şarkı notaları falan var mı
-
akorlar var ona göre çalın kayıt yapıp koyarım buraya:D
Toplam Hit: 1170 Toplam Mesaj: 5
