Piercing Nasıl Takılır?
-
Hacılar Ben Piercing'i Denemek İstiyorum Bilgi Verirmisiniz?
-
Hacı Suan Bulundugum Yer Zonguldak/Caycuma
Burda Takmıolar Bartına Gidip Taktıracagım Anca
Ben Kaşa Taktırcam.Galiba...
-
Nasıl mı Takılır? Aha şöyle!
makasımsı ucunda dudağını tutacak yerlerinin ortası boş olan bir alet ile dudak\cene sabitlenir. branül denilen serum takarken kullanılan birşey ile dudağı delerler. bu branül dışında plastik bir kılıf olan iğneden başka birşey değildir. branül sokulunca içinden ineyi çekerler sadece plastik bi boru kalır kısaltmak ve fazlalıklardan arındırmak için uçlarını keseler sonra iç taraftan piercingin arkasını boruya sokarlar ve önden çekerler. boru çıkarken yerini piercinge bırakır ucu ön taraftan çıkmış olur. sonrada ucunu döndüre döndüre takarlar. Bu çene ve dudak için kaşı bilmiyorum...
-
boru = branülün iğnesinin üzerindeki 1,5 - 2 mm çapında plastik tüp
-
ya ustam bizim hatunda tutturdu göbeği deldircem die deli oluorum, ne riskleri oluo göbekte? ben kılım gerçi bu olaya ama bi şekilde caydırmaya ikna etmeye çalışıorum..
-
yanılmıorsam göbwğin riski yoktu onu daha çok bilen birine sormak lazım
-
arkadaşlar her yere takılan piercing sorun yaratır çünkü kaslara tutulur.en tehlikelisi göbek ve dildir :) benim kaş kulak çene delik mesela ama çıkarttım ben 1 aydır takmıyorum kapanmasını bekliyorum cocukca bir heves yani geciyor 2 güne.
ah bide şu vücüttaki şekilleri sildirebilsek :D
-
RoadMaster bunu yazdı:
-----------------------------cocukca bir heves yani geciyor 2 güne.
-----------------------------
bence de
-
punk18 bunu yazdı:
-----------------------------
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------
RoadMaster bunu yazdı:
-----------------------------cocukca bir heves yani geciyor 2 güne.
-----------------------------
bence de
-----------------------------
kimisi için elbete ama herkes için değil;)
-----------------------------
Küpeye tamamda piercinge kökten hayır...
Tike sonta tak daha iyi piercingten.. -
hacım siz benim tipmi gorseniz korkarsınız zaten 1 ay oncesine kadar :D
o kadar meraklıydım hadi dovme yapayım hadi deldireyim oramı buramı diye :) 1 sene oldu simdi dovmeleri incir sütü ile cıkartmaya calısıyorum :) peircingleri ceviriyorsun cıkıyor zaten :d
