Ping Sorunu ?
-
S.a beyler internet test hizim türkiye standartlarinda olsada
http://img710.imageshack.us/f/42648412.jpg/
online oyunlarda ping hizim oldukca yüksek ve kasiyor bunun sebebi ne olabilir
http://img205.imageshack.us/f/65698625.jpg/
ayni sw deki kişilerin ping hizlari 14 - 15 ayni hiz ?
-
bendede aynı sorun net gidip geliyor online oyunlarda sanıırm 8 mb kadar paketini kullanıorsun ttnet e söle hızını düşürsünler 5 mb filan sorun kalkacaktır
-
nerden oynadığın, hangi sunucudan oynadığın da önemli.
CS içinde ise ayrıyetten rate ayarlarını kontrol etmende fayda var
-
Peki bir sorum olacak çünkü aynı sorun bende de yaşandı eski bilgisayarda ama bilgisayarı yenileyince yaşamıyorum bu sorunu.
Sorum şu;
Ethernet kartının önemi nedir ping açısından?
-
Rate ayarlarina goz at. sacma salak configler kullanma.
MSN, antiviruslerin otomatik guncellemelerini kapat. Ayrica windowsunda otomatik guncellemeleri ping cikartabiliyor.
