Pinpon Masası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    hocalar bizim binaya bi pinpon masası almayı düşünüyoruz

    sahibinden.comda filan baktım 250 lira filan

    daha ucuza alabileceğimiz biyerler var mı bildiğiniz?


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    marangoza yaptırın, güzelce kaplayın üstünüde, bide file alıp gerdinizmi tamamdır. gerek yok öle 250 lira vermeye. tabi bence.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    http://is.gd/EnF4sB

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------

    marangoza yaptırın, güzelce kaplayın üstünüde, bide file alıp gerdinizmi tamamdır. gerek yok öle 250 lira vermeye. tabi bence.


    -----------------------------

    bu sanki daha pahalıya gelir gibi

    yani marangoza özel bi istekle yaptyrsn  ?


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    antivirus bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------

    marangoza yaptırın, güzelce kaplayın üstünüde, bide file alıp gerdinizmi tamamdır. gerek yok öle 250 lira vermeye. tabi bence.


    -----------------------------

     

    bu sanki daha pahalıya gelir gibi

    yani marangoza özel bi istekle yaptyrsn  ?


    -----------------------------

     

    aynen hocam bu daha pahalı olmaz mı?


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    by_zannoq bunu yazdı:
    -----------------------------

    antivirus bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------

    marangoza yaptırın, güzelce kaplayın üstünüde, bide file alıp gerdinizmi tamamdır. gerek yok öle 250 lira vermeye. tabi bence.


    -----------------------------

     

    bu sanki daha pahalıya gelir gibi

    yani marangoza özel bi istekle yaptyrsn  ?


    -----------------------------

     

     

    aynen hocam bu daha pahalı olmaz mı?


    -----------------------------

    kesin bi bilgim yok ama sanmam daha pahalı olucağını, alt tarafı bi kaç tahta. hatta uygun tahtaları kestirip kendin bile yapabilirsin. el emeği olur en azından.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    ucuz bulursan paylaş hocam öğrenci evine alam bende bir tane 200 filan :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    pinpon dedinizde zamanında ne oynardık yaa özledim o günleri.. Hepberaber toplanıp bi turnuva mı düzenlesek nasıl olur...


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    hoca ölçülerini de ayarlasan marangoz işi orjinali gibi olmuyor. üzerindeki zemin bile etkili sonuçta. sen normal tahtayı kaplarsan bu sefer top az sekiyor bi süre sonra buna alışıp sert vurmaya başlıyorsun böyle olunca orjinal masalarda oynadığında afallıyorsun. en iyi ihtimalle 2. el bir şeyler bulabilirsen o isteğini karşılar tahminimce.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    voit marka 300e mi ne bulmuş arkada onu alcaz galiba 2.el sanırım 

    sağolun yinede (:


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
Toplam Hit: 1501 Toplam Mesaj: 10