Pis Şarkı [İstek]
-
eskiden telefonlarda çok dinlerdim makarasına zevkli bir şarkıydı.
zannedersem biraz skeçliydi ama nakaratını soyleyem..
"alırlar bu genç kızı ifal ederler - grup halinde : way bacının a.q ben
"askdjhasjkdahs 3-5 aya mahkum ederler - grup halinde : way bacının a.q ben
vay bacının a.q a.q benn - arkadan HAHAHAHAHAH...
ii geceler gece gece biraz kötü istek oldu ama :]
-
hoca bende olcak herhalde bulursam söz koycam sarkida 2 kisi soylüyo 1Ri teK dieri yani küfür edenler grup :D cok iyi biliuorum $arkıyı :D
-
He ya bunu biliyom berberin sonuna koymuşlardı
-
http://www.koskomik.com/?page=dosya&ext=wma.mp3&bid=315
Edit: Bolca küfür içermekte rahatsız olacak arkadaşların dinlememelerini tavsiye ederim -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.koskomik.com/?page=dosya&ext=wma.mp3&bid=315
Edit: Bolca küfür içermekte rahatsız olacak arkadaşların dinlememelerini tavsiye ederim
-----------------------------evet o..
yalnız benim dinlediğim böyle daha hayvanımsı,daha ayımsı bir yorumdu orjiniydi zannedersem
-
hocam bu sarkı berber sarkısı degil mi?
devamında arkadsn istedigi sarkı acılıor aslnda 2si farklı sarkı die bliorm ben
-
// sadece berber şarkısını isteyen varsa upload edebilirim
sözleri :
gel beriye gel beri
götüne koduumun berberi
çabuk tıraş et beni
yoksa sikerem seni
al eline tarraği
sok götüne yarraği
yarram ufak gelirse
al sana at yarraği
berber anan güzel mi
ne istersem verir mi
eğer anan vermezse
bende skerem seni
şarkı sonunda sizin dediğiniz yer geliyo.bu şarkıya hak veriyorum. Bi boktan çakmayan tüm berberlerin aq!!!! 2 kere berber gazabına uğradım ulu karizmam bozuldu :)
