Pis Şarkı [İstek]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    eskiden telefonlarda çok dinlerdim makarasına zevkli bir şarkıydı.

    zannedersem biraz skeçliydi ama nakaratını soyleyem..

    "alırlar bu genç kızı ifal ederler - grup halinde : way bacının a.q ben

    "askdjhasjkdahs 3-5 aya mahkum ederler -  grup halinde : way bacının a.q ben

    vay bacının a.q a.q benn - arkadan  HAHAHAHAHAH...

     

    ii geceler gece gece biraz kötü istek oldu ama :] 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hoca bende olcak herhalde bulursam söz koycam sarkida 2 kisi soylüyo 1Ri teK dieri yani küfür edenler grup :D cok iyi biliuorum $arkıyı :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    He ya bunu biliyom berberin sonuna koymuşlardı

    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.koskomik.com/?page=dosya&ext=wma.mp3&bid=315

    Edit: Bolca küfür içermekte rahatsız olacak arkadaşların dinlememelerini tavsiye ederim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.koskomik.com/?page=dosya&ext=wma.mp3&bid=315

    Edit: Bolca küfür içermekte rahatsız olacak arkadaşların dinlememelerini tavsiye ederim
    -----------------------------

    evet o..

    yalnız benim dinlediğim böyle daha hayvanımsı,daha ayımsı bir yorumdu orjiniydi zannedersem  


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    hocam bu sarkı berber sarkısı degil mi?

    devamında arkadsn istedigi sarkı acılıor aslnda 2si farklı sarkı die bliorm ben 


    en cok nick dei$tiren mürid
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    // sadece berber şarkısını isteyen varsa upload edebilirim

    sözleri :

    gel beriye gel beri
    götüne koduumun berberi
    çabuk tıraş et beni
    yoksa sikerem seni

    al eline tarraği
    sok götüne yarraği
    yarram ufak gelirse
    al sana at yarraği

    berber anan güzel mi
    ne istersem verir mi
    eğer anan vermezse
    bende skerem seni
     şarkı sonunda sizin dediğiniz yer geliyo.

    bu şarkıya hak veriyorum. Bi boktan çakmayan tüm berberlerin aq!!!! 2 kere berber gazabına uğradım ulu karizmam bozuldu :)


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 3754 Toplam Mesaj: 7