PL SQL Sütun Şartı Öğrenme
-
Merhaba,
Kullandığımız *HBYS'de bir listbox var ve burada doktorlar geliyor fakat bir kaç şarta göre geliyor.
Örneğin; listbox'da dışarıdan hizmet aldığımız doktorlar geliyor fakat 2 adet eksik.
https://www.hizliresim.com/9tm8th6
DB'den sorgu çekince 46, listboxu sayınca 44 kişi geliyor.
Listboxun neye göre geldiğini DB üzerinden görmemiz mümkün mü veya bir sorgu ile?
Birisini bulduk fakat, bir veya daha fazla şart var.
HBYS: Hastane Bilişim Yönetim Sistemi
ayd tarafından 16/Ara/22 10:48 tarihinde düzenlenmiştir -
muhtemelen datayı db den getirip program içerisinde bir şeye göre filtreleyip öyle basıyor
şurada oracle üzerinde çalıştırılan son sorguları nasıl görebileceğine dair bir iki yöntem var. Buradan bakıp tahmin yürütebilirsin.
-
sLeymN bunu yazdı
muhtemelen datayı db den getirip program içerisinde bir şeye göre filtreleyip öyle basıyor
şurada oracle üzerinde çalıştırılan son sorguları nasıl görebileceğine dair bir iki yöntem var. Buradan bakıp tahmin yürütebilirsin.
https://www.hizliresim.com/a6o2lwe
Şöyle bir monitorumuz var fakat listbox değil de daha çok genel sorguları getiriyor. Ekranı açarken job, query, yetki, prosedürlerin sorgusunu getiriyor sadece o yüzden tıkandım.
Listboxda bir yere tıkladığımda herhangi bir kayıt düşmüyor, ancak kaydet yapmak lazım ki o da benim işimi görmüyor ne yazık ki...
Tablosunu buldum, doktor kodu falan orada fakat o doktor kodunu neye göre getirdiğini bulamıyorum. https://www.hizliresim.com/oc6ctm1
ayd tarafından 16/Ara/22 10:46 tarihinde düzenlenmiştir -
senin yerinde olsam tabloda filtreleme yapabilecekleri kolonlar neler tespit ederdim, sonra elimdeki datayı bununla karşılaştırırdım. Hatta tablodan bir tane listeye gelen doktor seçerdim, bir tane de gelmeyen sonra 2sini kıyaslardım.
-
sLeymN bunu yazdı
senin yerinde olsam tabloda filtreleme yapabilecekleri kolonlar neler tespit ederdim, sonra elimdeki datayı bununla karşılaştırırdım. Hatta tablodan bir tane listeye gelen doktor seçerdim, bir tane de gelmeyen sonra 2sini kıyaslardım.
tam olarak oyle yaptım. adım adım anlatayım;
1. Personel kartından, grubu Dış Doktor, aktif ve Dış Doktor T olanları seçtim.
2. Personel kartından, grubu Dış Doktor, aktif ve Dış Doktor F olanları seçtim.
3. 2.adımdaki gelen kayıtların hepsini T olarak değiştirdim ve sayıları karşılaştırdım ama hala iki tane eksik.
Dış doktor şartından farklı bir şey daha var ama bulamadım. Hem tablodan hem arayüzden karşılaştırıyorum bir farkı da yok. Destek talebi açtım ama canları ne zaman ister de yapar bilemem belki bir yolu vardır diye açmıştım konuyu.
Çok teşekkür ederim @sLeymN hocam.
