Planetside 2 & Warface
-
bu aralar bayaa oyun oynar oldum halbuki fazla oynamazdım
gecen konusunu actıgım oyunu hala oynarken biraz arayışa girdim
sony pc için f2p oyun yapıyormuş ve su an betası acık ben kaydoldum bakalım key göndereceklermi
oyun fps türünde olacakmış
http://www.youtube.com/watch?v=41QFL4QB3NE
onun haricinde gene f2p olarak fps türünde warface de cıkmak üzere
crysis motoruyla yapılan güzel bir oyuna benziyor
-
Warface'i uzun zamandır beklemedeyim inşallah umduğum kadar iyi bir oyundur.
-
Grafikleri çok hoşuma gitti. Bayağı gerçekçi yapmışlar.
-
pSkpt bunu yazdı
Grafikleri çok hoşuma gitti. Bayağı gerçekçi yapmışlar.
grafikler iyide
videoda renderlı videodur
Toplam Hit: 738 Toplam Mesaj: 4
