Plants Vs. Zombies 2' De 4 Haritayı Açamıyorum
-
Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu tüm oyunu bitirdim tüm görevleri vs... hepsini yaptım ama sonuncu haritayı açamıyorum soru işareti olan haritayı nasıl açarım,

-
Oyun icinde bu bolum icin achievement falan olabilir mi hocam?
-
nereden indirdin,indirmek icin link verirmisin ?
-
Jubei bunu yazdınereden indirdin,indirmek icin link verirmisin ?
aynen
-
devamı gelecek işareti olmasın o?
-
Hocam o map daha oyuna eklenmedi. İleriki bir update ile eklenecek :D
-
Jubei bunu yazdınereden indirdin,indirmek icin link verirmisin ?
http://tahribat.com/Forum-Plants-Vs-Zombies-2-Macbook-Icin-182315/
Plants vs. Zombies 2 [iPhone;iPad,iPodTouch]: http://kickass.to/plants-vs-zombies-2-iphone-ipad-ipodtouch-10-07-2013-t7602109.html
-
hojucuk bunu yazdıJubei bunu yazdı
nereden indirdin,indirmek icin link verirmisin ?
http://tahribat.com/Forum-Plants-Vs-Zombies-2-Macbook-Icin-182315/
Plants vs. Zombies 2 [iPhone;iPad,iPodTouch]: http://kickass.to/plants-vs-zombies-2-iphone-ipad-ipodtouch-10-07-2013-t7602109.html
iyide bunun pc icin olani yokmu malum herkezde apple urunu yok ? -
bende macbook uzerinde xcode'un icindeki ios emulatoru ile calistiriyorum
sende pc icin olan iso emulatoru kurup uzerinde acmayi dene
-
Oyunu apple store den indirdim, demek aktif edilmiyor bende ne umutlarla bekliyordum açılmasını,
