Playstation Akıllı Telefon Oluyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Akıllı telefon pazarı ve oyun dünyası bu sabah şok bir gelişmeye uyandı. Sony Ericsson’un  PlayStation adındaki  akıllı oyun telefonuyla bu pazarlara gireceği haberi gündeme bomba gibi düştü. Cihazın Android 3.0 mobil işletim sistemine sahip olacağı söyleniyor.  Ancak bu işletim sistemiyle ilgili henüz söylenti bile yok.

    Engadget’ın haberine göre Sony Ericsson tasarımı Samsung Captivate’e benzeyen ve oyun odaklı olan bir akıllı telefon üzerinde çalışıyor. PlayStation telefonun  Android 3.0 işletim sistemiyle geleceği söylentileriyle, cihaz ile ilgili bilgileri daha da heyecanla beklememize sebep oluyor.

    Cihazın teknik özellikleriyle ilgili de birkaç söylenti var. Bunlara göre PlayStation 3,7 ya da 4,1 inç dokunmatik ekrana, 5 megapiksel kameraya ve 1 GHz Snapdragon işlemciye sahip olacak. Bir nevi PSP’nin konuşma yapılabilen “gelişmiş” bir modeli olacak olan cihazla ilgili Sony Ericsson’dan herhangi bir açıklama henüz yapılmadı.

    Android 3.0’ın ilk olarak PlayStation’da kullanılmasını bekliyorum. Zaten en doğru seçim bu cihaz olacaktır çünkü PlayStation’ın mobil pazarda fark yaratacağı kesin. Ayrıca Sony, PSP’lerle ilgili stratejisini gözden geçirip, PSP ve akıllı telefon projesini birleştirirse “vay akıllı telefon pazarının haline.”

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    iPhone varken piyasada super xplaystationbox360720 mobile phone gelse ayfonun tahtini kimse elinden alamaz. Mobil oyunlarda 1., internet browsingde 1., navigasyonda 1., telefon piyasasinda 1.

    App marketing'i falan gectim.

    Apple ayfonu cikararak oyle bi hamle yaptiki bunun onune kimse gecemez. Hele Retina display gelmedi mi ayfon dorte oyunlar cam cam. Birakin psp kalitesini ps2'yle yarisiyo artik ayfon oyunlarda :D

    Hele hele ayfon att ile anlasmayi sonlandirip verizona gecmesiyle birlikte neler olcak 2011'de gorecez.


    I find your lack of faith disturbing.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    iPhone varken piyasada super xplaystationbox360720 mobile phone gelse ayfonun tahtini kimse elinden alamaz. Mobil oyunlarda 1., internet browsingde 1., navigasyonda 1., telefon piyasasinda 1.

    App marketing'i falan gectim.

    Apple ayfonu cikararak oyle bi hamle yaptiki bunun onune kimse gecemez. Hele Retina display gelmedi mi ayfon dorte oyunlar cam cam. Birakin psp kalitesini ps2'yle yarisiyo artik ayfon oyunlarda :D

    Hele hele ayfon att ile anlasmayi sonlandirip verizona gecmesiyle birlikte neler olcak 2011'de gorecez.


    ----------------------------

     

    valla android iphone u geçer şuan lazım olan saglam bi telefon htc hd2 gibi ama android li biişi lazım mesela galaxy s 9000 

    samsung wave ile oyun oynuyorum bi kaç iphone oyunu var iphone den fark yok hatta ekranı ondan çok daha iyi 

    kapasitif + mult touch saolsın =)   bırak su iphone ci ayaklarını onunda zamanı geçti

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    iPhone'da güzel oyunlar var tabi.

    ama oynarken bir psp rahatlığı asla yok, hatta psp'deki gibi oyunlarda yok.


    He is finding himself.
Toplam Hit: 928 Toplam Mesaj: 4