Plesk Kurulumda Dns Ayarları
-
plesk kurdum
xxx.com domainine ns1.xxx.com ve ns2.xxx.com oluşturdum bunlara pleskin kurulu oldugu makinenin ip yi verdim(domain panelinden) sonra xxx.com u kendi ns lerine yonlendirdim.
domain yonlenmş gözüküo fakat pleskte paketi oluşturmama ragmen domainle hala kavuişamadılar :D domaine ping atınca pinglemio
pleskten dns ayarları napmam lazım
teşekkürler
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
plesk kurdum
xxx.com domainine ns1.xxx.com ve ns2.xxx.com oluşturdum bunlara pleskin kurulu oldugu makinenin ip yi verdim(domain panelinden) sonra xxx.com u kendi ns lerine yonlendirdim.
domain yonlenmş gözüküo fakat pleskte paketi oluşturmama ragmen domainle hala kavuişamadılar :D domaine ping atınca pinglemio
pleskten dns ayarları napmam lazım
teşekkürler
-----------------------------s.a,
eğer domainin izin veriyorsa domain panelinden, izin vermiyorsa, herhangi bir whm panelden, 'add dns zone' kısmından a kaydı oluştur,
mesela win1 ve win2.fcn.tc, buna plesk makinesine ait IP'leri ver, sonra domainini bu girdilere yönlendir, pleskte de paketi oluşturmuşsun zaten
, sorunsuz kullanmaya başlayabilirsin.
bu kadar..
not: pleskte bir şey kurcalama..
-
ns lerde sorun yok hatta senin dedigin gibi whm dende dns zone dan verdim
nsleri pingleyebiliorum
ama domain ns lere yonlendirdigimde sayfa görüntülenemio dio yani plesk le domain arasında bi anormallik var :D
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
ns lerde sorun yok hatta senin dedigin gibi whm dende dns zone dan verdim
nsleri pingleyebiliorum
ama domain ns lere yonlendirdigimde sayfa görüntülenemio dio yani plesk le domain arasında bi anormallik var :D
-----------------------------hocam bi an önce işin ehli olanlardan yardım bulmak gerek... VPS gitmez umarım :S
-
up
-
bugün bende çok uğraştım ama sonunda başardım. ns leri pinglediğinde vps nin ipsini görebiliyomusun?
-
evet ns lerde herhangi bi problem yok gorebiliorum
-
ns leri ve domainini pm atsana bide vps ipsini
-
canın dedıgı gıbı bunu domaın panelın ızın verıyosa domaın panelınden yap.
-
nslerde zaten problem yok arkadaslar ns lere ping atabiliorum
domaini ns lere yonlendirdigimde
intodns.com
recordlar missing olarak gözüküyor
