Pm Deki Türkçe Krakter Sorunu
-
selm hadimiz değil ama müritler müritlere pm atrken tüğrkçe karakter sorunu yaşnıyor onu admin abilerimiz
<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254-9"/>
şeklinde bir düzenleme yapsa ve biz müritler müritlere mesj tarken türkçe karatker sorunu çözülme gibi bişi olabilecek gibisinden geliyor bana acaba doğrumu düşünyorum bilemem yani
ula türkçeyi bilmeyen biri gibi konuştum ozel meta -9 eklersek galiba çözülmesi gerekiyor.
-
biliyoruzda olsun varsın be dostum :)
-
sıkıntı oluyor bazen dostum
-
cevapla dediğin zaman okunuyor dostum :)
Toplam Hit: 803 Toplam Mesaj: 4
