PMYO Mülakat Ücreti Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    PMYO nuın .pdf inde yazılı sınav ücreti 50 tl olduğu yazılıyor 4 hazirana kadar yatırılması gereken.

    Nette bir sitede 10 mayısa kadar 50 tl nin yatırılması gerektiği yazıyor.

    PMYO nun bürosu evrak teslime gelirken dekontla beraber gelineceğini söylüyor gerekli bilgilerin pmyo.pa da olduğunu söylendi oradada bir veri bulamadım.

    Şarzım bitti netteyim kesin bilen var mı ?

    Nereye ne kadar ücret yatırılacak ?

    ModS: konuları doğru yerlerine açalım


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    klavuza değilde netteki bir siteyemi inanacan hoca


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    klavuza değilde netteki bir siteyemi inanacan hoca

    :)

    Yok usta PMYO daki görevlide yatırılacak dedi de sitede yazıyor dedi bulamadım. Şarz bitincede daha arayamadım.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Hocu sahsen basvurunun ucreti ayri

    mulakati gecersen sinav ucreti ayri oduyosun. 50+50 sanirim. Edit: pa.edu da giris sayfasinda da yazio zaten 3- BAŞVURU ÜCRETİ YATIRMA TARİHLERİ VE HESAP NUMARASI: Halk Bankası Gölbaşı/ANKARA Şubesi TR530001200938500080000015 hesap numarasına 24 Nisan - 10 Mayıs 2013 tarihleri arasında 50 TL yatırılacaktır. (Ücretin banka şubesinden yatırılması gerekmektedir. İnternet bankacılığı, EFT vb. aracılığıyla yatırılan ücretler kabul edilmeyecektir.) NoToLeRaNcE tarafından 29/Nis/13 21:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BEDB1N
    BEDB1N's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    50 TL Yatırcan Mülakatı Geçtikten Sonra Bir 50 TL Daha

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    mülakat öncesi yatırıyorsun parayı geçen sene girdim mülakata iyi kaçmıştı oradan hatırlıyorum

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfckmk58
    mstfckmk58's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2012
    Erkek

    benim girdiğim sene baraj puanı 320'ydi yanlış hatırlamıyorsam. ben 340 puanla başvurmaya gittim ordaki görevliler ağlıyordu bu sene baraj puanı yüksek başvuran yok para kazanamayacağız diye. ben başvurduktan birkaç gün sonra 250 ye çekmişlerdi barajı :) benim girdiğim sene mülakat için ayrı, mülakatı geçtikten sonra da yazılı sınav için ayrı para ödüyorduk.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ben başvurduğumda tek bir ücret ödemiştim hoca 2 ücret hatırlamıyorum


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek

    hocam geçen sene gittim ben mulakata 50 tl yatırıyosun.Sınava yatırıyomusun bılmıyorum mulakatta elediler :)


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
Toplam Hit: 1033 Toplam Mesaj: 9