folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Podbot C.S. 1.8 İçin



Podbot C.S. 1.8 İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    beyler başlıktaki gibi podbot ve server arıyorum c.s. 1.8 için


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Neden 1.8 ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    neden 1.8 i mi var onu oynamak istiyorum,,elinde olan var mı?


    _ICEMAN_
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    cs 1.8 diye bişi yok 1.6 nın  upgrade edilmiş hali

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    cs 1.8 diye bişi yok 1.6 nın  upgrade edilmiş hali


    -----------------------------

     

    işte bende bu yüzden sordum.1.8 server falan da hiç duymadım.

Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 5