Podbot C.S. 1.8 İçin
-
beyler başlıktaki gibi podbot ve server arıyorum c.s. 1.8 için
-
Neden 1.8 ?
-
neden 1.8 i mi var onu oynamak istiyorum,,elinde olan var mı?
-
cs 1.8 diye bişi yok 1.6 nın upgrade edilmiş hali
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
cs 1.8 diye bişi yok 1.6 nın upgrade edilmiş hali
-----------------------------işte bende bu yüzden sordum.1.8 server falan da hiç duymadım.
Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 5
