Poison İvy Sorunu
-
Poison ivy i yükluyorum maknıye tıkladıgım zaman karsıma acılmıyor program neden olabilir ? hicbi hata felanda almıyorum.
-
hocam indirdigin server olmasin ?
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
hocam indirdigin server olmasin ?
-----------------------------:D
Poisonun kendi sitesinden indir bazen win7lerde sorun çıkarabiliyor.Sağ tıkla yönetici olarak çalıştırde.
-
hoca sana server diye client i kakalamıs olmasınlar ?
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sana server diye client i kakalamıs olmasınlar ?
-----------------------------:S client diye server demek istedin dimi :)
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sana server diye client i kakalamıs olmasınlar ?
-----------------------------:S client diye server demek istedin dimi :)
-----------------------------uykusuzluktan oluyor hoca böyle hatalar :D
siz anlayın işte :)
-
Poison ivy ın sitesınden ındırdım dırek olarak.. gene acılmıyor hıcbır hatada vermıyor.
