Poker & Casino Scripti İstek
-
arkadaşlar bana poker & kasino oynatıcam sitemde onun icin bir script varmı
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bana poker & kasino oynatıcam sitemde onun icin bir script varmı
-----------------------------
yavaş oynat hocam :)
-
oynatırken bayılma :)
-
ilk mesajdan alıntı yapma olayını anlamıyorum
-
dalga geçmenin anlamı yok,
ama hocam senn işin çok zor görünüyor, ücretsizini bulamazsın, warez bulurum diyorsan onu da kuramazsın
basıcaksın parayı oynatıcaksın :)
-
evet yada flas action script proramlama ile kendm yapem diom
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------dalga geçmenin anlamı yok,
ama hocam senn işin çok zor görünüyor, ücretsizini bulamazsın, warez bulurum diyorsan onu da kuramazsın
basıcaksın parayı oynatıcaksın :)
-----------------------------
hoca konu hakkında bi zikim bildiğin yok gtünden data uyduruyosun.
o iş yatar hoca olcak olsa yavaş oynat demeyiz
eğer çok kararlıysan elinden geleni yap ben sana sorarım oldu mu olmadı mı diye :) -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------dalga geçmenin anlamı yok,
ama hocam senn işin çok zor görünüyor, ücretsizini bulamazsın, warez bulurum diyorsan onu da kuramazsın
basıcaksın parayı oynatıcaksın :)
-----------------------------
hoca konu hakkında bi zikim bildiğin yok gtünden data uyduruyosun.
o iş yatar hoca olcak olsa yavaş oynat demeyiz
eğer çok kararlıysan elinden geleni yap ben sana sorarım oldu mu olmadı mı diye :)
-----------------------------pardon ama konunun ne diye içine etme gereği duyuyosun?, seni ne tanırım ne ederim böyle konuşmaya hakkın olduğunu sanmıyorum, adam konu açmış adamla dalga geçmişsiniz. illa sivriliğinizi göstereceksiniz ya pess, forumda bu tür konuşmalar yasaktı diye biliyorum... neyse anlamanı da beklemiyorum, iyi bayramlar...
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------dalga geçmenin anlamı yok,
ama hocam senn işin çok zor görünüyor, ücretsizini bulamazsın, warez bulurum diyorsan onu da kuramazsın
basıcaksın parayı oynatıcaksın :)
-----------------------------
hoca konu hakkında bi zikim bildiğin yok gtünden data uyduruyosun.
o iş yatar hoca olcak olsa yavaş oynat demeyiz
eğer çok kararlıysan elinden geleni yap ben sana sorarım oldu mu olmadı mı diye :)
-----------------------------pardon ama konunun ne diye içine etme gereği duyuyosun?, seni ne tanırım ne ederim böyle konuşmaya hakkın olduğunu sanmıyorum, adam konu açmış adamla dalga geçmişsiniz. illa sivriliğinizi göstereceksiniz ya pess, forumda bu tür konuşmalar yasaktı diye biliyorum... neyse anlamanı da beklemiyorum, iyi bayramlar...
-----------------------------
hoca sanada iyi bayramlar
ama bilmediğin konu hakkında konuşmuşsun
eğer olabilecek bir şey olsa arkadaşa ben seve seve yardımcı olurdum :)
sivrilikle falan ilgisi yok kim makul birşey istedide yardım edilmedi?
