folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder "Pompa İstasyonları" Hakkinda Bir Soru



"Pompa İstasyonları" Hakkinda Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    simdi hanelere su pompalayan bazi aletler var. devamli pompaliyor en uzaga. peki bu basincin karsikigi olmazsa yani tum vanalar kapali olsa ve yahut gelen basinc disariya cikan suyu karsilamiyorsa pompa istasyonu buna nasil bir onlem aliyor?

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    devamlı pompalamıyor. sözgelimi apartmanın filan deposu oluyor su önce oraya gelir. sonra su deposundan hidrofor suyu pompalar.

    pompa ayrı hidrofor ayrı şeydir.


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ayrıca sürekli pompalasa bile karşının bütün vanaları kapalı olsa bile dediğin gibi basınç sağlaması için karşıdan bir durum hal etkisi almalı ki pompalamaya devam etsin :) sürekliliği yoktur bu işin mantıken bir kez daha düşün


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    sanırım böyle bişey olması lazım... tabi bu hat diğer hattan ince  olmak zorunda

     

    vana%20kapalıyken%20bu%20hat%20iş%20görüyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    binalardaki hidrefor sistemi basınc düştükce çalışır..

    x daire su kullanmaya basladıgında devreye girer


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    serhatin dedigi mantikli geldi. de hidrofer sistemi anlamadim. bizim binalarda oldugunu sanmiyorum.

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
Toplam Hit: 824 Toplam Mesaj: 6