"Pompa İstasyonları" Hakkinda Bir Soru
-
simdi hanelere su pompalayan bazi aletler var. devamli pompaliyor en uzaga. peki bu basincin karsikigi olmazsa yani tum vanalar kapali olsa ve yahut gelen basinc disariya cikan suyu karsilamiyorsa pompa istasyonu buna nasil bir onlem aliyor?
-
devamlı pompalamıyor. sözgelimi apartmanın filan deposu oluyor su önce oraya gelir. sonra su deposundan hidrofor suyu pompalar.
pompa ayrı hidrofor ayrı şeydir. -
ayrıca sürekli pompalasa bile karşının bütün vanaları kapalı olsa bile dediğin gibi basınç sağlaması için karşıdan bir durum hal etkisi almalı ki pompalamaya devam etsin :) sürekliliği yoktur bu işin mantıken bir kez daha düşün
-
sanırım böyle bişey olması lazım... tabi bu hat diğer hattan ince olmak zorunda

-
binalardaki hidrefor sistemi basınc düştükce çalışır..
x daire su kullanmaya basladıgında devreye girer
-
serhatin dedigi mantikli geldi. de hidrofer sistemi anlamadim. bizim binalarda oldugunu sanmiyorum.
Toplam Hit: 824 Toplam Mesaj: 6
