Pop/IMAP Vb Şeyler Mail Çözümleri Hakkında
-
Merhaba,
Şimdi şirket mailim bilgisayarım da ki outlookta kurulu.
Telefonumda da kurulu.
Webmail 'de kullanıyorum.
Webmail'de önce açarsam okuyabiliyorum sonra outlook açınca mail ucup gidiyor,aynı şey telefonumda da geçerli.
Şirketi'min hostu hostgator'da mail.sirketadi.com olarak outlloka ayar yaptım.
Ne yapmam gerekki her türlü attığım gönderdiğim mailler çakılı server de kalsın? -
Kardeş acaba mail i outlook a kurarken sunucuda kalma süresinimi kapattın
-
RebelliouS_SouL bunu yazdı
Kardeş acaba mail i outlook a kurarken sunucuda kalma süresinimi kapattın
Öyle bir şey mi var:)
Nereden düzenliyoruz? -
Hesap ayarlarına gir. Kullandığın hesabı seç, diğer ayarlara tıkla. Gelişmiş sekmesinin altında "iletinin bir kopyasını sunucuda bırak" ve "x gün sonra kaldır" gibi seçenekler var. İletinin bir kopyasını sunucuda bırak seçeneği tikli olsun.
