folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Pop/IMAP Vb Şeyler Mail Çözümleri Hakkında



Pop/IMAP Vb Şeyler Mail Çözümleri Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Merhaba,

     

    Şimdi şirket mailim bilgisayarım da ki outlookta kurulu.
    Telefonumda da kurulu.
    Webmail 'de kullanıyorum.

    Webmail'de önce açarsam okuyabiliyorum sonra outlook açınca mail ucup gidiyor,aynı şey telefonumda da geçerli.


    Şirketi'min hostu hostgator'da mail.sirketadi.com olarak outlloka ayar yaptım.

    Ne yapmam gerekki her türlü attığım gönderdiğim mailler çakılı server de kalsın?


    The Beginning and The End.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Kardeş acaba mail i outlook a kurarken sunucuda kalma süresinimi  kapattın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    RebelliouS_SouL bunu yazdı

    Kardeş acaba mail i outlook a kurarken sunucuda kalma süresinimi  kapattın

    Öyle bir şey mi var:)
    Nereden düzenliyoruz?


    The Beginning and The End.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Hesap ayarlarına gir. Kullandığın hesabı seç, diğer ayarlara tıkla. Gelişmiş sekmesinin altında "iletinin bir kopyasını sunucuda bırak" ve "x gün sonra kaldır" gibi seçenekler var. İletinin bir kopyasını sunucuda bırak seçeneği tikli olsun.

     


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 731 Toplam Mesaj: 4