Port Açma
-
Selamın aleyküm mürid/mürideler
conter strike ile ilgili cafe problemim var :
Cs Oynayanları ayrı porta aktarmak istiyorm mesela adamlara özel bir arkadas cafesinde
ip leri değiştirerek pingi düşürüyormuş tahminimde port amış öle bişi olabilirmi
-
Hocam makinalarda ne kurulu? Vista ? Win7?
Edit: http://www.vipgamenetwork.com/forum/index.php/topic,1685.0.html şuraya bi göz inşallah işine yarar.
Mesaj 27 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 23:24'da saftiriksincap tarafından düzenlendi. -
hocam öle değil ama buda olur da Benim istediğim modemden halledior tek interneti 2 ye bölüyor ondan sonra müşteri gelior Ağ>> Özelikler >>İp Değiştiyor sonra öteki porta geçiş sağladıktan sonra Ping 0 Ms düşük oluor .Onu merak ettim öle bişi mümkünmü tek modemle varsa bende kuruym systemi
-
Bu işini görür mü peki hocam?
http://forum.donanimhaber.com/m_38028074/tm.htm
bi göz at istersen, bu işlerden anlamam ama senin için aradım taradın bu 2döküman çıktı karşıma.
