Port Nasıl Açılır??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtkkkcakmak
    kkkcakmak
    kkkcakmak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    sa sayın mürid hocalar ben port açmayı bilmiyorum. daha doğrusu ne işe yaradığnıda bilmiyorum... varsa elinizde bilgiler bana send....

    Bir daha profilindeki herhangi bir extra bilgi bölümüne, bu yazıdan başka bişi yazarsan seni atarım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    Port Açmak İçin Modemimin İpsine Giriyorsun Hocam Airties İse Modemin : 192.168.2.1 Kullanııcı adı ve Şifreni Değiştirmediysen Muhtemelen İD : admin  PASS : ttnet,password,admin bunlardan biridir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    bilen arkadaşlar sendlesin :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilen arkadaşlar sendlesin :|
    -----------------------------

    Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :)  Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    By-barikat bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilen arkadaşlar sendlesin :|
    -----------------------------

    Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :)  Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S


    -----------------------------

    yok yok hocam bende biliyorum nasıl açılacağını arayüzden acmayı tarif etmişsin anladım doğru.

     Benim orda ima ettiğim sendlesin demiş.Arkadaş engin İngilizce bilgisini konuşturmuş da biraz :F

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Neyse arkadaşın İngilizcesine dayanarak İngilizce anlatıyorum.

     

     Open your browser,enter your ip adress on address bar.You will then see modem of interface.Write your modem of password and enter.Then you wanna open which port select the port.

     If you don't know your modem of password,i think password default.Default pass it is not hard.You search in google your modem of brand and model.You can find password :)

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Anlatmak için uğraşmayın, hazırı var:

    http://portacma.net/


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    bilgisayarda kurulu olan bir programın (kamera kartı , oyun server ı gibi) internete çıkışını sağlamak için modem e ayar yapıyorsun.Yaptığın ayarda verdiğin bilgiye göre dışardan modeme, seçilmiş olan porta gelen (mesela 9001) verinin seçilmiş olan ip ye ulaşmasına izin vermek oluyor.

    Yani kapıcıya diyosunki ekmek gelirse 10.daireye  süt gelirse 20.daireye gönder.Yada aynı anda birden fazla port.

    Nasıl açıldığı ise modem den modeme değişir.Genelde NAT ayarları adı altında virtual server başlığında oluyor.


    İmzalamazsam ne olcak?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    By-barikat bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilen arkadaşlar sendlesin :|
    -----------------------------

    Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :)  Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S


    -----------------------------

    yok yok hocam bende biliyorum nasıl açılacağını arayüzden acmayı tarif etmişsin anladım doğru.

     Benim orda ima ettiğim sendlesin demiş.Arkadaş engin İngilizce bilgisini konuşturmuş da biraz :F


    -----------------------------

    Kusura Bakma Hocam Bu Arada Çok Güzel İngilizce Anlatmışsında Ben Bir Şey Anlamadım Bu Sefer

Toplam Hit: 1250 Toplam Mesaj: 9