Port Nasıl Açılır??
-
sa sayın mürid hocalar ben port açmayı bilmiyorum. daha doğrusu ne işe yaradığnıda bilmiyorum... varsa elinizde bilgiler bana send....
-
Port Açmak İçin Modemimin İpsine Giriyorsun Hocam Airties İse Modemin : 192.168.2.1 Kullanııcı adı ve Şifreni Değiştirmediysen Muhtemelen İD : admin PASS : ttnet,password,admin bunlardan biridir...
-
bilen arkadaşlar sendlesin :|
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
bilen arkadaşlar sendlesin :|
-----------------------------Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :) Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S
-
By-barikat bunu yazdı:
-----------------------------bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
bilen arkadaşlar sendlesin :|
-----------------------------Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :) Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S
-----------------------------yok yok hocam bende biliyorum nasıl açılacağını arayüzden acmayı tarif etmişsin anladım doğru.
Benim orda ima ettiğim sendlesin demiş.Arkadaş engin İngilizce bilgisini konuşturmuş da biraz :F
-
Neyse arkadaşın İngilizcesine dayanarak İngilizce anlatıyorum.
Open your browser,enter your ip adress on address bar.You will then see modem of interface.Write your modem of password and enter.Then you wanna open which port select the port.
If you don't know your modem of password,i think password default.Default pass it is not hard.You search in google your modem of brand and model.You can find password :)
-
Anlatmak için uğraşmayın, hazırı var:
http://portacma.net/
-
bilgisayarda kurulu olan bir programın (kamera kartı , oyun server ı gibi) internete çıkışını sağlamak için modem e ayar yapıyorsun.Yaptığın ayarda verdiğin bilgiye göre dışardan modeme, seçilmiş olan porta gelen (mesela 9001) verinin seçilmiş olan ip ye ulaşmasına izin vermek oluyor.
Yani kapıcıya diyosunki ekmek gelirse 10.daireye süt gelirse 20.daireye gönder.Yada aynı anda birden fazla port.
Nasıl açıldığı ise modem den modeme değişir.Genelde NAT ayarları adı altında virtual server başlığında oluyor.
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------By-barikat bunu yazdı:
-----------------------------bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
bilen arkadaşlar sendlesin :|
-----------------------------Hocam Ne Demek İstedin Yani port Modemin İpsinde Açılmazmı :| Ben Airtieste Örnek Verdim :) Tam Detaylı Anlatmadım Zaten Girince Direk Karşımızda :S
-----------------------------yok yok hocam bende biliyorum nasıl açılacağını arayüzden acmayı tarif etmişsin anladım doğru.
Benim orda ima ettiğim sendlesin demiş.Arkadaş engin İngilizce bilgisini konuşturmuş da biraz :F
-----------------------------Kusura Bakma Hocam
Bu Arada Çok Güzel İngilizce Anlatmışsında Ben Bir Şey Anlamadım Bu Sefer
