folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Portlarla İlgili Bir Sorum Var...



Portlarla İlgili Bir Sorum Var...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Evet abiler, acaba com2 ye 6V role bağlasam kaldırır mı? YAni fazla amper çekip portu yakma gibi bir durum olmaz dimi?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmbay
    ahmbay's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    roleyi direk baglama transistor sur ve onunla roleyi sur zaten com portu seri iletisim kullanir paralel portta direk kullanabilirsin com portunda mutlaka arada bi entegre / mc / saklayici gibi birsey kullanirsin

    http://www.ahmbay.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    com2 den kastın lpt ise 5 v ile çalışır lpt portu
    röleyi bağladığın zamandan bi tane ters röle bağla rölenin bacaklarına ki rölenin bobin şok undan port u korusun
    ucuna da bi wattlı direcç gibi bişi koy akım sınırlamak için
    tavsiyem optokuplör kullanmandır

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    sağolun hocalar. bu arada amele kardeşim :) evet, lpt yi kastediyorum...
Toplam Hit: 1444 Toplam Mesaj: 4