folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Post Ekranında Yavaşlama Yardım Lütfen..?



Post Ekranında Yavaşlama Yardım Lütfen..?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    bütün tbt ye selamlar ..

    pc post ekranında yavaşladı yaklaşık 4 dk falan sonra işlemeye başlıyo.. , güç düğmesine basıyorum post ekranı geliyor anakartın modelini fln yazıyo sıra memory ye gelince 3-4 dk bekliyo sonra devam ediyor..  sorun nedendir ?? dün oldu olay.. he bide kart okuyucunun 1 yerini disket(a) olarak görüyor.. bide devamlı ışığı yanıyor yanmaması lazım.. yardım edin lütfen şimdi garrantiye wermek istemiyorum .. bekliyorum


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    şu yanan ışık olayı garip geldi :| hacı ses geliyormu uyarı fln dııt dıye ?? :s

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ilk boot yeri floopy'dedir yada kart okuyucu her neyse onu değiştir hdd yap. bide ram'in slotunu değiştir temizle filan

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    5u13Ym4n bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu yanan ışık olayı garip geldi :| hacı ses geliyormu uyarı fln dııt dıye ?? :s
    -----------------------------

    yok aga kart okuyucnun ışığı içinde kart olmadıkça yanmaz.. da ondan dedim içinde kart da yok.. uyarı sesleride bildiğin açılışdaki kısa dıt o kadr..


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ilk boot yeri floopy'dedir yada kart okuyucu her neyse onu değiştir hdd yap. bide ram'in slotunu değiştir temizle filan
    -----------------------------

    yok aga ilk boot hatta ikinciside hdd onla alkalı deil..aslında kasayı açabilsem yaparımda garanti dalgası war bişe yapamıyorum..


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    o zaman hiç kasma uğraşma götür garantiye. bi güzelde fırçala rahatla ;)

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    o zaman hiç kasma uğraşma götür garantiye. bi güzelde fırçala rahatla ;)
    -----------------------------

    başka çare yok yaw bide götürcekler kasayı 2-3 gün gelmicek bekliyemm ben ya.. aşkım gidiyo başka kollara :P  =)


    ...
Toplam Hit: 814 Toplam Mesaj: 7