Post Ekranında Yavaşlama Yardım Lütfen..?
-
bütün tbt ye selamlar ..
pc post ekranında yavaşladı yaklaşık 4 dk falan sonra işlemeye başlıyo.. , güç düğmesine basıyorum post ekranı geliyor anakartın modelini fln yazıyo sıra memory ye gelince 3-4 dk bekliyo sonra devam ediyor.. sorun nedendir ?? dün oldu olay.. he bide kart okuyucunun 1 yerini disket(a) olarak görüyor.. bide devamlı ışığı yanıyor yanmaması lazım.. yardım edin lütfen şimdi garrantiye wermek istemiyorum .. bekliyorum
-
şu yanan ışık olayı garip geldi :| hacı ses geliyormu uyarı fln dııt dıye ?? :s
-
ilk boot yeri floopy'dedir yada kart okuyucu her neyse onu değiştir hdd yap. bide ram'in slotunu değiştir temizle filan
-
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------
şu yanan ışık olayı garip geldi :| hacı ses geliyormu uyarı fln dııt dıye ?? :s
-----------------------------yok aga kart okuyucnun ışığı içinde kart olmadıkça yanmaz.. da ondan dedim içinde kart da yok.. uyarı sesleride bildiğin açılışdaki kısa dıt o kadr..
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
ilk boot yeri floopy'dedir yada kart okuyucu her neyse onu değiştir hdd yap. bide ram'in slotunu değiştir temizle filan
-----------------------------yok aga ilk boot hatta ikinciside hdd onla alkalı deil..aslında kasayı açabilsem yaparımda garanti dalgası war bişe yapamıyorum..
-
o zaman hiç kasma uğraşma götür garantiye. bi güzelde fırçala rahatla ;)
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman hiç kasma uğraşma götür garantiye. bi güzelde fırçala rahatla ;)
-----------------------------başka çare yok yaw bide götürcekler kasayı 2-3 gün gelmicek bekliyemm ben ya.. aşkım gidiyo başka kollara :P =)
