folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Postaci Sprict"İ Kuramıyorum Kafayı Yiyecem Yardım Lütfen.



Postaci Sprict"İ Kuramıyorum Kafayı Yiyecem Yardım Lütfen.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    2 gündür buna bakıyorum, kenimi gerizekalı hissetmeye başladım.

    google'a postaci 2.0 yazın heryerde var ve aynı yazı.

    Neymiş çok başarılıymış ve oldukca basitmiş kurulumu. Belki kurulumu basittir ve içindedir ama ingilizce sıfır bundanmı yoksa başka birşeymi var bilemiyorum.

    Eğer Bana yardımcı olan olursa çok sevineceğim. Buradan başka güvendiğim yerde yok.

Toplam Hit: 669 Toplam Mesaj: 1